Software overzetten naar andere partitie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pajaras

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2007
Is er een programma, om al mijn games over te zetten van D: naar C: zonder opnieuw te installeren?
Dit bespaart me namelijk veel tijd.

dat gaat niet lukken ,want dat je dat spel installeerde is het gekoppeld aan c:/map
en als je het nu naar d kopieert klopt de link niet meer
maar misschien heeft iemand anders de oplossing wel voor je

Ohw, jammer:( , daar gaat mijn middag.
Maar ik meen dat er namelijk software op de markt was, die het register bij het kopieeren ook automatisch aanpaste.
Maar dan doe ik het maar gewoon ouderwets, met de hand

Ohw, jammer:( , daar gaat mijn middag.
Maar ik meen dat er namelijk software op de markt was, die het register bij het kopieeren ook automatisch aanpaste.
Maar dan doe ik het maar gewoon ouderwets, met de hand

zou kunnen hoor dat er software voor is ,maar ik zou dat niet weten

Nou ja, in elk geval bedankt voor de reactie:thumb:

Ik weet 100% zeker dat er een programma is dat ook de registerbestenden ed. omzet. Het programma (ben de naam ervan kwijt) is een trial versie, en je hebt volgens mij de mogelijkheid om 10 progjes te verplaatsen! Daarna mag je het kopen ;)

Ik ga voor je op zoek!

Tot horens,
A.Riepma

Zolang je de saved games in je persoonlijke map hebt staan, kun je gewoon die games op een andere partitie zetten, dien je alleen de in de eigenschappen van de snelkoppelingen de doel en bestemming aan te passen, de pads dus.
Alleen de deïnstalleerpads in software staan dan nof fout, die je weer in het register aan zou kunnen passen.

Probeer het maar uit met een gekopieërde game.

YES, het is gelukt.
Bedankt voor alle hulp:thumb:

De spellen heb ik overgezet met Application Mover, maar de Sims 2 heb ik maar met de hand gedaan, omdat dat heel lang ging duren met overzetten (ik heb namelijk bijna alle uitbreidingen).
En ik voor de zekerheid eerst een backup gemaakt van de savegame's.
Maar dat bleek niet nodig te zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan