software psp

Status
Niet open voor verdere reacties.

limburgsmechje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 nov 2009
hoi allemaal,

ik heb gehoord dat je voor de psp een software kunt downloaden waardoor je gedownloade spellen kunt spelen.
weet iemand waar ik deze software kan downloaden en of ik deze ook echt nodig heb.
ik maak normaal gebruik van nzb voor de file´s en grabit voor het downloaden.
maar ik weet niet echt onder welke naam ik bij nzb moet zoeken.
ik hoor het wel als er iemand is die weet ik hoe ik het moet aanpakken.

groetjes,

oke ik ga het proberen thanks
maar je zal me verder denk ik niks mogen zeggen :P
maar geen prob de site is duidelijk genoeg erin dus

Laatst bewerkt:
Als je naar psp-media gaat en je vraagt het zoals je het hier hebt gevraagt gaan ze je niet helpen. Of beter gezecht: Ze mogen je niet helpen. Als je over gedownloade games praat is dit illegaal en mogen ze je dus niet verder helpen en wordt je vraag gesloten. Maar aangezien het op dit forum zo tezien wel mag zal ik maar wel op je vraag reageren ;)

Om gedownloade games te kunnen spelen moet je je PSP (laten) ombouwen/downgraden of hoe je het ook wilt noemen. Dit kan met 2 manieren:

1. Je gebruikt een Pandora baterij en een Magic Memory stick. Dit is het makkelijkst. (alleen mogelijk bij PSP Phat (1000) en PSP Slim & Lite met een onbeveiligd moederbord)
2. Je gebruikt ChickHEN & CFWenabler + Sedna. Dit zijn allemaal software die je kunt downloaden op internet. (alleen voor PSP's met firmware 5.03 of lager).

Als je meer wilt weten zeg het maar en ik leg het je wat beter uit ;)

heyhey,

ik heb dat geprobeerd te doen maar lukt niet echt.
heb via bol.com gekeken voor een tool batterij maar die is niet meer leverbaar.
dus nu snap ik er niks meer van.
ik heb een pandorra baterij nodig ervoor mijn psp versie is te hoog.

Hey,

Pandora baterijen verkopen in Nederland is sinds 2 jaar verboden geworden.

Maar kijk:
Als je een PSP hebt met datecode 8B of lager: dus 8B, 8A, 7D, 7C, 7B, 7A, 6D etc.
Dan maakt het niks uit welke firmware je hebt.

Als je een PSP hebt met datecode 8C of hoger hebt (8D, 9A, 9B, 9C, 9D, 10A etc.) kan je je PSP alleen ombouwen als er Firmware 5.03 of lager op zit.

Ik bestel altijd mijn onderdelen op www.dealextreme.com. Daar heb ik ook mijn pandora baterij gekocht.

Gr. Jordi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan