Software Tijdelijk Opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Neotrax

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2006
Berichten
40
Ik ben erg slordig geweest met mijn pc, nu ben ik genoodzaakt windows xp opnieuw te instaleren. Ik heb alles wat ik toch niet meer wou al verwijderd, maar.....
Ik heb nog 1 grote map, genaamd: BEWAREN. Je snapt het al, hierin zitten alle dingen die ik wil bewaren, de map is maarliefst 17 gigabyte. nu is mijn vraag:
Hoe kan ik deze map behouden zodat ik na de herinstalatie van xp de map terug kan zetten en dat kan behouden, alles op dvd schijfjes zetten heb ik niet egt veel zin in, dan ben ik namelijk nog ff bezig :confused:
Ik hoop dat er een manier is en ik hoop dat jullie me kunnen helpen

Neo...
 
Het beste is een 2e partitie te maken en daar je te bewaren bestanden neerzet. Zo kan je de c partitie dan formateren en opnieuw installeren van windows xp.
 
alvast bedankt, maar weet je ook een site, of misschien weet je het zelf:
Hoe maak ik dat :eek:
 
Wat voor opslag media heb je allemaal en hoe groot zijn die?
heb je eventueel de bechikking over een extra harde schijf?
Hoe is je huidige harde schijf ingedeeld?
is de 19 gb al ingepakt of nog niet en waarmee (Rar maakt kleiner als zip nl.)?
 
Als je een tweede schijf of partitie hebt, daar alles opzetten, tijdens de setup die parititie/schijf niet veranderen
 
ik heb via dit netwerk een andere pc verbonden met genoeg ruimte op de harde schijf.
ALs ik het daarheen wil transporteren waarmee doe ik dat dan het snelst?
 
Gewoon via de verkenner: Knippen en Plakken ..... ??
Ik zou kiezen voor kopieren en plakken, als het fout gaat ben je het meteen kwijt, als je knippen gebruikt. Met kopieren behoud je een backup. Als alles over is gezet, kun je het alsnog verwijderen.:)
 
Met partition magix is het mogelijk om je schijf op te delen in meerdere partities.
 
bewaren 17 gig

Al eerder genoemd
Als je niet kunt of wilt partitioneren omdat je het te ingewikkeld vind, kun je een externe harde schijf gebruiken.
Misschien kun je hem even lenen van iemand (tenzij je er eentje zelf wilt kopen)

succes!
 
Dankje,
Ik heb een externe schijf geleend, het ging perfect, dom van me, dat ik daar zelf niet aan gedacht heb :eek: Thanks all :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan