software van de kpn loopt vast??

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikbenjamin

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2003
Berichten
312
Hallo,

Ik heb op een computer met windows xp de cd van kpn voor adsl willen installeren. Dit ging niet helemaal goed. De eerste twee stappen van de wizard gingen goed, maar wanneer hij bij de derde stap komt om de software te installeren gaat hij maar niet verder. Bovenin staat er wel een statusbalk die telkens volloopt, maar wanneer deze vol is begint het proces weer opnieuw. In beeld staat er "Dit kan enkele minuten duren" maar ik heb al bijna drie kwartier gewacht. Volgens mij gebeurt er namelijk niks. Weet iemand hoe ik dit op moet lossen? Alvast bedankt.

Grtz. Ikbenjamin
 
Heb hetzelfde euvel ook gehad maar dan met andere software.
Wat bij mij lukte was het volgende:
Start taakbeheer op(ctrl+alt+del) tijdens de installatieprocedure wanneer deze lange tijd niets doet, doe verder niets en sluit taakbeheer weer af.
Vaak gaat de installatie van de software weer verder.
Wat de precieze oorzaak is/was weet ikzelf ook niet.
Kwam er bij toeval achter.
 
Het lijkt dus of die wel wat doet. In het bovenste gedeelte blijft namelijk wel n statusbalk lopen. Maar dit blijft zich dus steeds herhalen. Ook nadat ik mijn computer opnieuw heb opgestart. Denk je echt dat het hiermee verholpen zou zijn? Nou ja, ik zal het morgen wel proberen. Als iemand nog andere suggesties heeft hoor ik dat graag. In ieder geval nogmaals bedankt.

Grtz. Ikbenjamin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan