Software vervalsing

Status
Niet open voor verdere reacties.

melkbekertje

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2006
Hoi,

Ik draai al jaren onder xp met hetzelfde serienummer en sinds een aantal dagen krijg ik de melding u bent de dupe geworden van software vervalsing. Ik heb al geprobeerd een ander serienummer er in te zetten maar alle serienummers worden afgewezen. Wie weet wat ik nog meer kan doen.

Met vriendelijke groet,

Sonja

melkbekertje zei:
Hoi,

Ik draai al jaren onder xp met hetzelfde serienummer en sinds een aantal dagen krijg ik de melding u bent de dupe geworden van software vervalsing. Ik heb al geprobeerd een ander serienummer er in te zetten maar alle serienummers worden afgewezen. Wie weet wat ik nog meer kan doen.

Met vriendelijke groet,

Sonja
dan denk ik dat je toch een niet helemaal legaal nummer hebt, sinds microsoft wga heeft uitgevonden blijkt dat er veel mensen hetzelfde als jij hebben, er is natuurlijk een oplossing alleen die hoort hier niet thuis, sorry :rolleyes:

melkbekertje zei:
Hoi,

Met vriendelijke groet,

Sonja

heb jem gekocht indertijd ?
zo ja, neem dan ff contact op met microsoft ...

Download hier http://sesamstraat.rar
en pak het uit en doe wat in de gebruiksaanwijzing staat 5 minuten later is alles opgelost..
:thumb:

edit mod als het een legaal produkt is gaat de ts maar met Microsoft bellen. Maar het gaat niet op deze manier opgelost worden

Laatst bewerkt door een moderator:
lokoloko zei:
Download hier http://sesamstraat.rar
en pak het uit en doe wat in de gebruiksaanwijzing staat 5 minuten later is alles opgelost..
:thumb:

edit mod als het een legaal produkt is gaat de ts maar met Microsoft bellen. Maar het gaat niet op deze manier opgelost worden

link werkt niet

Hoi,

Inmiddels is het probleem opgelost. Heb diverse bestandjes verwijderd en een dll vervangen in windows en ik kan mijn windows weer updaten.

Groetjes Sonja

Help Melkbekertje en de anderen...

Ik heb hetzelfde maar ik snap nog niet hoe ik het op moet lossen! Hoe zit dat met die sesamstraat link? (???) Help me please!
Schoonva heeft ook hetzelfde probleem.
Grtjs
Pmimmy

Houdt dus in dat je een illegale versie hebt. Je zult dan een officiele versie moeten aanschaffen.

pmimmy zei:
Ik heb hetzelfde maar ik snap nog niet hoe ik het op moet lossen! Hoe zit dat met die sesamstraat link? (???) Help me please!
Schoonva heeft ook hetzelfde probleem.
Grtjs
Pmimmy

Als je wilt mailen doe dat dan op een andere manier maar niet via Helpmij.nl

Hoi,

Zoek via zoeken op je C schijf de volgende bestanden.

wgxzdfgthjkllalogon.dll
wgcvhjklpoerfdsatray.exe

Verwijder deze. Lukt het niet dan heb je pech.
Ook ik heb een legale versie gekocht.
.

Groetjes Sonja

Het is niet de bedoeling dat hier een illegale versie via helpmij zodanig wordt aangepast dat de melding van illegaliteit verdwenen is. Let er op :thumb:

Waar jullie het gaan bespreken of iets dergelijks maakt mij niks uit zolang het maar niet hier is.

Is oke, maar hoe maak ik mijn email adres dan bekend in mijn profiel??? Want ik wilde per mail al naar iemand sturen maar sommige kan je niet prive of per mail bereiken ( mij ook dus niet zie ik )

Groetjes
Dit zijn vragen voor feedback over de site en hebben niks met de vraag van Topic starter te maken.

Zie mijn bericht hierboven

windows xp

deze quote was nog vergeten

Ik heb al jaren een legitieme versie van Windows XP (was standaard op mijn pc geinstalleerd). Sinds de upgrade krijg ik nu de melding dat ik mijn windows opnieuw moet activeren. Iedereen wordt nu dus door Microsoft als crimineel behandeld...

Iemand een idee hoe ik van de upgrade afkom die dit alles veroorzaakt?

PS het is dus een legale versie en omdat ik mijn dvd recorder heb vervangen nu opeens opnieuw gevalideerd moet worden...

Laatst bewerkt:
gert1975 zei:
Ik heb al jaren een legitieme versie van Windows XP (was standaard op mijn pc geinstalleerd). Sinds de upgrade krijg ik nu de melding dat ik mijn windows opnieuw moet activeren. Iedereen wordt nu dus door Microsoft als crimineel behandeld...

PS het is dus een legale versie en omdat ik mijn dvd recorder heb vervangen nu opeens opnieuw gevalideerd moet worden...
hoe weet je dat ie legitiem is ? hangt er een microsoftplakker op je pc ? heb je een recover-cd ? staat de oem op je factuur ?

gert1975 zei:

Als je zeker weet dat het legaal kun je gerust Microsoft bellen en je probleem voorleggen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan