software verwijdeen

Status
Niet open voor verdere reacties.

achmea

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2003
ik wil het programma Hitman Pro verwijderen doch dat lukt niet.
Ik krijg als tekst:

"C\program Files\HitmanPro\unins 000 dat" bestaat niet. Kan programma niet verwijderen.

Kunt u aangeven op welke wijze ik Hitman wel kan laten verdwijenen?

Het zelfde geldt voor : NintendoWi-Fi USB Connector registratiesoftware. Als ik dat wil verwijderen gebeurt er niets

Graag reactie

hitman pro gewoon even opnieuw installeren en daarna verwijderen.

als noodplossing : opstarten in veilige modus en map in program files verwijderen ...

braindropper zei:
download unlocker assistant linkje

installeer hem (freeware) de rest spreekt voor zich succes:thumb:
Dat programma is om geblokkeerde bestanden te verwijderen. Dat is hier niet het geval.

Ik zou aanraden om de map HitmanPro uit Program Files te verwijderen, al dan niet in veilige modus (het hoeft niet) en daarna met een registercleaner de resterende registeringangen te verwijderen. Dit kan met CCleaner. Hoe je dit doet lees je hier bij stap B. Schakel bij de installatie van CCleaner wel het vinkje voor Yahoo toolbar installeren uit.

James :)

James007 zei:
Dat programma is om geblokkeerde bestanden te verwijderen. Dat is hier niet het geval.

Ik zou aanraden om de map HitmanPro uit Program Files te verwijderen, al dan niet in veilige modus (het hoeft niet) en daarna met een registercleaner de resterende registeringangen te verwijderen. Dit kan met CCleaner. Hoe je dit doet lees je hier bij stap B. Schakel bij de installatie van CCleaner wel het vinkje voor Yahoo toolbar installeren uit.

James :)

je hebt het fout, het is ook voor bestanden die een blokkerend proces heeft, en kan het los zetten van het proces via de knop vrijgeven ;) :thumb:

achmea zei:
Ik krijg als tekst:

"C\program Files\HitmanPro\unins 000 dat" bestaat niet. Kan programma niet verwijderen.
Kijk goed he!

Bestand BESTAAT NIET.

Er staat dus niet: "Bestand is bezet." of "Bestand is in gebruik".

James

James007 zei:
Kijk goed he!

Bestand BESTAAT NIET.

Er staat dus niet: "Bestand is bezet." of "Bestand is in gebruik".

James

Daarom heb je ook unlocker nodig;) en met schreeuwen kom je niet verder hoor;)

braindropper zei:
Daarom heb je ook unlocker nodig;) en met schreeuwen kom je niet verder hoor;)
Jeeeez, welk bestand ga jij aanduiden om te unlocken? Je weet dat je bij die unlocker altijd een bestand moet aanduiden dat geblokkeerd zit? Zeg mij dat is.

James007 zei:
Jeeeez, welk bestand ga jij aanduiden om te unlocken? Je weet dat je bij die unlocker altijd een bestand moet aanduiden dat geblokkeerd zit? Zeg mij dat is.

tis gewoon heel simpel, unlocker werkt universeel, en zal hem dan verwijderen a een herstart van windows

braindropper zei:
tis gewoon heel simpel, unlocker werkt universeel, en zal hem dan verwijderen a een herstart van windows
Welk bestand... antwoord eens alsjeblieft. Dat programma werkt helemaal niet universeel. Dat programma is gemaakt om heel doelgericht processen af te koppelen van één bepaald bestand.

James007 zei:
Welk bestand... antwoord eens alsjeblieft. Dat programma werkt helemaal niet universeel. Dat programma is gemaakt om heel doelgericht processen af te koppelen van één bepaald bestand.

tis gewoon best frustrerend dat ik je het niet kan uitleggen:p
ik hou der maar mee op..

je komt er wel uit ooit (denk ik)

puppie zei:
hitman pro gewoon even opnieuw installeren en daarna verwijderen.

Sluit ik mij bij aan.

Hitmanpro kan zich niet deinstalleren omdat het bestand "unins 000 dat" niet aanwezig is.
Het eroverheen installeren van hitman zet dat bestandje weer terug, daarna kan je hitman op een normale manier verwijderen.

En het unlocken van een bestand dat niet aanwezig is heeft weinig zin :confused:

En daar hitman geloof ik 6 programma's installeerd, lijkt het mij iets te simpel om de map van hitman uit program-files verwijderen, ik vrees dat er wel meer mappen en bestanden zo her en der op de pc staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan