Software verwijderd, maar niet weg?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Knuffie

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2005
Berichten
37
Hallo allemaal, ik heb een 'algemene vraag' over het verwijderen van software.

Ik heb een suite van Adobe geïnstalleerd gehad, maar de programma's bevielen me toch niet zo goed (waren ook in het engels grotendeels), dus heb ik met de uninstaller (via configuratiescherm/software) de hele suite verwijderd.

Nu blijven de 'losse' onderdelen in de software-lijst staan, en sommige kan ik wel verwijderen (echter, de uninstaller meld dan dat de uninstaller onverwacht is gestopt), of ik kan er wel op klikken, maar dan heb ik geen keuze om te verwijderen.

Weet iemand hoe ik deze dingetjes weg kan krijgen?
Heb al regcleaner geprobeerd, en advanced uninstaller...
Het gaat om een suite van Adobe.

Alvast bedankt!
 
Krijg je met gekraakte software. :rolleyes:
Even opnieuw installeren (volledige suite, dus geen losse onderdelen!!) op dezelfde locatie als de vorige en dan uninstallen via configscherm/software. Dus niet met de uninstaller in start/programma's/adobe.

succes
 
Krijg je met gekraakte software. :rolleyes:
Even opnieuw installeren (volledige suite, dus geen losse onderdelen!!) op dezelfde locatie als de vorige en dan uninstallen via configscherm/software. Dus niet met de uninstaller in start/programma's/adobe.

succes

Ik hád het via software gedaan, daar zag je de hele suite én de losse onderdelen.
Heb gekozen voor de gehele suite verwijderen :confused:
 
Ja, de broodjes aapverhalen zij sterk en goedkoop.:D

Maare, TS, je zoekt alles op van Adobe, wis alles wat je eruit wilt hebben, alle bestanden moeten wel zichtbaar zijn, en je moet ook overal de rechten op nemen, eerst eenvoudig delen in mopopties uitzetten.

Daar na het register scannen, je zult verbaast staan hoeveel er achter is gebleven na het behandelen van het register, door Ccleaner, Regscrub, NTRegopt, System mechanic, Advanced System Optimizer en ik weet niet hoeveel andere programma's er nog voor zijn.
 
Vreemd Knuffie... Ik heb namelijk precies hetzelfde gehad. Ik heb het op eerder genoemde manier op weten te lossen. Misschien meer geluk dan wijsheid...

@Thomas Jan: Wel eens van het fenomeen 'grapje' gehoord??? :thumb:
 
Probleem nou opgelost of niet?

Nee, nog niet opgelost helaas...
Heb al 4 soorten register-cleaners en uninstallers geprobeerd, alles gezocht van adobe en verwijderd.
Resultaat: geen
de vermeldingen blijven gewoon staan :evil:
 
met het prg magic tweak

Dankje Thomas Jan voor de aanbeveling van magic tweak, deze heb ik de trial-versie van gedownload (net als van Magic utilitys), maar die kunnen het beiden niet doen.

Het vreemde is, beiden kunnen wel in de lijst van software kijken... maar die 'zien' dan niet die "lege" vermeldingen...
Zou er ergens in het register iets weggehaald moeten worden om de laatste sporen van die adobe-zooi weg te krijgen? :shocked:
 
probeer dit prg eens System Mechanic Professional 6 http://www.iolo.com/sm/6/index.cfmlllll

deze vind veel

Hallo Thomas Jan, en verder iedereen die heeft gereageerd op mijn vraag:

Het probleem is opgelost, na ook het gebruik van System Mechanic Professional stuitte ik bij toeval op het programma "your Uninstaller".
Deze monitort het verwijderings-proces van Adobe, en op het moment dat de uninstaller van adobe vastloopt detecteert your uninstaller welk pad 'ie volgde én welke bestanden daarvoor aangesproken werden...
Et voila, alles verwijderd :thumb:
bedankt iedereen voor de tips en suggesties!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan