software verwijderen na installatie??

Status
Niet open voor verdere reacties.

puck1956

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2003
Berichten
102
Hoi,
Tijdens het wk heb ik een leuk bureaublad geïnstalleerd over het wk voetbal
maar nu tijdens het opstarten van mijn pc krijg ik steeds een aantal fotoos te zien van een hele lelijke voetballer. Die wil ik graag verwijderen maar hoe doe ik dat en vooral waar??

Ik heb windows millenium draaien,

bedankt,
puck:D
 
Kan je die niet gewoon verwijderen door op eigenschappen- buraublad - en dan eigenschappen, en die daar verwijderen.?
 
Nee,

ik kan hem niet bij mijn bueaublad verwijderen, je ziet ook steeds die fotoos als ik mijn pc opstart of afsluit.

bedankt voor je reactie,
puck:)
 
nja, als je hem geinstalleerd hebt kan je hem dan niet uninstalln via

configuratiescherm- software en daar verwijderen?

groeten

Rise
 
Ja ik heb de achtergrond van mijn bureaublad uninstalled, maar tijdens het opstarten en afsluiten hou ik die plaatjes. Eerst dacht ik dat er ook een screensaver bijzat, die heb ik ook unstalled. Toch blijven die plaatjes komen....help.........

bedankt Puck
:(
 
Sorry, mijn vorige post was een beetje uit de richting, ik meende dat de vraag over windows ME ging.
Ik heb precies hetzelfde met mijn laptop, deze in voorgeïnstalleerd door HP en iedere keer als hem opstart en afsluit krijg ik die irritante HP wallpaper weer te zien.
Ik heb deze nu verwijderd uit de map windows (jpg-bestand), daar zou je kunnen gaan zoeken of in de map C:\WINDOWS\Web\Wallpaper.

Ik vermoed dat om een register verwijzing gaat omdat de betreffende wallpaper nergens terug te vinden is onder de instellingen.
 
Laatst bewerkt:
Vind je in je softwarelijst die uninstaller niet terug? Aangezien je aangeeft dat je het als een programma geïnstalleerd hebt?

James :)
 
hEB HEM KUNNEN VERWIJDEREN UIT HET REGISTER, DANK JULLIE VOOR DE REACTIES,

GROETEN,
PUCK:D
 
Voor zover ik weet heeft geen enkele reactie hier een registerwijziging aangeraden? Heb je het zelf kunnen uitvissen dan? :)

James :)
 
Dank jullie allen voor de reacties,

en james nee ik heb het niet uit het register kunnen verwijderen dus

heb er nog steeds last van. Denk dat ik alles maar opnieuw ga formateren,

:( :( :(

puck
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan