software verwijderen na sp2

Status
Niet open voor verdere reacties.

luffelen

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
206
na upgrade met sp2 doet zich een vreemd verschijnsel voor.bij configuratiescherm software kan ik de helft van de software niet verwijderen het blokje verwijderen
komt niet te voorschijn.
hoe dit op te lossen en zijn hier meer klachten over
andres gaat sp2 er weer af hoor
 
Als je een programma wilt verwijderen in software krijg je totaal geen bericht of foutmelding?
 
klik het programma aan met de muis ,programma wordt blauw en verder geen melding bij de helft komt het blokje verwijderen en de rest niet
 
De programma's die niet te verwijderen zijn in Software, heb je die soms handmatig al verwijderd?
 
Geplaatst door luffelen

nee hoor ze werken gewoon
sp2 draait nu twee weken en ben er eigenlijk wel tevreden over maar als ik software dus op de enige juiste manier niet meer kan verwijderen baal ik toch wel
ben niet zo,n voorstander van mappen weg gooien
kwam er eigenlijk toevallig achter wilde een nieuwe nero instaleren dus eerst oude verwijderen maar helaas lukt dus niet.
 
Probeer dit eens aangezien dit niet lukt via Software:
Uninstall van Programma zoeken, deze aanklikken en aanwijzigingen opvolgen. Na het verwijderen pc afsluiten en weer opstarten. Is het programma dan wel verwijderd in Software?
 
Geplaatst door l.slaats.
Probeer dit eens aangezien dit niet lukt via Software:
Uninstall van Programma zoeken, deze aanklikken en aanwijzigingen opvolgen. Na het verwijderen pc afsluiten en weer opstarten. Is het programma dan wel verwijderd in Software?
ben nog even met de filmmachine een film aan het maken kan dus even niet afsluiten ga het vanavond nog even proberen maar bij nero is geen unstall te vinden
bij start programs .
ik kom hier nog op terug als ik diverse programmas op nieuw heb geinstaleerd na unstall ok.
(hoop dat het dan opgelost is)
 
En even over Nero, als je de nieuwe gaat installeren dan gooit nero de oude zelf weg hoor.
 
Geplaatst door puppie
En even over Nero, als je de nieuwe gaat installeren dan gooit nero de oude zelf weg hoor.
dat weet ik puppie, maar ik wil het altijd netjes doen
via software het blijft de beste manier toch
maar bedankt .
heb inderdaad nero 6.?? nodig voor de filmachine
alhoewel mijn nero 5.10.15. probleemloos werkte
na install sp2 groetjes ook aan i.slaats
 
Geplaatst door luffelen
dat weet ik puppie, maar ik wil het altijd netjes doen
via software het blijft de beste manier toch
maar bedankt .

Dit is ook de beste manier om een programma te verwijderen ;)

Is inderdaad wel apart dat de helft niet op de 'normale' manier verwijderd kan worden. Heb zelf ook SP2, en ken dit probleem niet.

PS: Als je geen Uninstall kan vinden in Start > alle programma's , dan wellicht in Program Files.
 
Geplaatst door l.slaats.


Dit is ook de beste manier om een programma te verwijderen ;)

Is inderdaad wel apart dat de helft niet op de 'normale' manier verwijderd kan worden. Heb zelf ook SP2, en ken dit probleem niet.

PS: Als je geen Uninstall kan vinden in Start > alle programma's , dan wellicht in Program Files.
had al in de map van ahead gezocht naar unstall
geen resultaat.
 
Ik zou het verder niet meer weten. Messchien iemand anders nog.

Succes.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door l.slaats.
Ik zou het verder niet meer weten. Messchien iemand anders nog.

Succes.
[/QUOTEalle programmas opnieuw geinstaleerd en zijnnu te verwijderen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan