Software verwijderen van me telefoon??

Status
Niet open voor verdere reacties.
is goed ik heb jou hulp niet nodig iksnaphetniet50:thumb: had ook niet verwacht dat je het zou snappen daar ben je te oud voor ;)

Nee, ik ben helemaal 'klaar' met je vraag. Ik wens je héél veel succes met de oplossing van het probleem.
 
sorry dat ik zo grof reageer maar ik snap gewoon niet waarom je zo bijdehand doet en als je effe met je neus op de feiten word gedrukt je je gelijk als een kind tussen de 5 en de 50 gedraagd! maar geeft niet!

KEEP UP THE GOOD WORK:thumb:
 
Je geeft nog steeds geen antwoord(en) op gestelde vragen:
1. wáár schreef je 10x dat je het geprobeerd had en
2. waarom reageer je niet op de oplossing van een ander Helpmijlid?
 
sorry dat ik zo grof reageer maar ik snap gewoon niet waarom je zo bijdehand doet en als je effe met je neus op de feiten word gedrukt je je gelijk als een kind tussen de 5 en de 50 gedraagd! maar geeft niet!

KEEP UP THE GOOD WORK:thumb:
Da's iig een vraag waarop ik het antwoord weet:

omdat ik bijdehand bén.
 
okee je antwoord op 1..
ik heb het er niet neer gezet omdat ik dat al wist en omdat ik daar niet naar vraag (zie vraag)

antwoord op je 2e vraag..
ik zou wel willen maar veel van computers enzo weet ik niet dus daarom als ik een probleem heb vraag ik het hier!
en ben vaak goed geholpen en kreeg genoeg normale antwoorden van geen wijsneuze die zo op me neerkijken!
 
zo ben blij dat je het toe durft te geven.. hoop dat je eigendunk nu gestegen is.
maar ik stop met deze stomme discussie!
heb jou hulp niet nodig en je rot opmerkingen ook niet!

ik kom er wel uit, misschien met hulp van iemand anders of ik vind het zelf!

Da's iig een vraag waarop ik het antwoord weet:

omdat ik bijdehand bén.
 
Jij hebt het écht niet door he?

Wat mankeer er in vredesnaam aan dit antwoord:
Dit kan je makkelijk zelf doen , toets in het standby scherm *#7780# en daarna je security code standaard nokia code is 12345 als je hem niet heb veranderd. Alle software verdwijnt van je toestel na deze reset en je gsm wordt weer zoals je hem de 1ste dag kocht !! :thumb:

okee je antwoord op 1..
ik heb het er niet neer gezet omdat ik dat al wist en omdat ik daar niet naar vraag (zie vraag)

antwoord op je 2e vraag..
ik zou wel willen maar veel van computers enzo weet ik niet dus daarom als ik een probleem heb vraag ik het hier!
en ben vaak goed geholpen en kreeg genoeg normale antwoorden van geen wijsneuze die zo op me neerkijken!
Niet slim, helemaal niet slim
 
Laatst bewerkt:
ik zeg net ik zou het nog maals proberen!!
maar heb dat dus al geprobeerd.
en het gaat me niet om dat antwoord maar om je andere..
je had het ook gewoon anders kunnen brengen dan zo raar..
vind het tof van je dat je mee denkt met me..
maar vind het gewoon niet leuk om van die antwoorden te krijgen die zo bij de hand zijn en die lijken ofdat je denkt dat je hoger dan me staat en op me neer kijkt ofdat ik een of andere domme debiel ben..

ik heb er niet zo veel verstand van en daarom vraag ik het hier..
maar ik stop met deze discussie en hoop dat ik verder geholpen kan worden en dat iemand weet wat ik er aan kan doen.
 
Onthoud iig dat het spreekwoord: "Wie kaatst, kan de bal verwachten", ook hier onverkort van toepassing was.
Welgemeend welterusten en nogmaals veel sterkte met het probleem. Ik hoop dat je de oplossing gaat vinden. Doei!
 
Laatst bewerkt:
Even heel duidelijk heb je de code al geprobeerd? Deze code gooit alle software eruit en je toestel wordt zo als die uit de winkel kwam. Heeft dit niet geholpen dan kan je nog de 3 toetsen truc proberen, de groene opneem toets inhouden, de ster (*) toets en de cijfer 3 toets ingedrukt houden terwijl je de gsm aanzet. alle 3 de toetsen inhouden totdat er op je scherm van de gsm het woord formating verschijnt dan kan je de 3 toetsen los laten.:thumb:

Doet je toestel dan nog vreemd wat ik me niet kan voorstellen dan moet je je software updaten, je hoeft oude software niet eerst te verwijderen.
Ga naar de Nokia website en controleer aan de hand van de productcode op je gsm of er een update beschikbaar is (productcode is te vinden op de sticker onder de batterij, haal je batterij eruit en schrijf de code op die op de witte sticker staat , ik dacht zo uit mijn hoofd dat die uit een stuk of 8 getallen bestaat.)

Ik heb voor het gemak hier de link voor je: http://europe.nokia.com/get-support-and-software/download-software/device-software-update#
 
Laatst bewerkt:
in iedergeval hartstikke bedankt voor uw tips!
ik heb de code geprobeerd en het had geen effect.
ik heb dat met die groene opneem toets, *, en 3 tegelijk in houden gedaan maar kreeg geen formating in me scherm? moet ik hem aan drukken en dan snel die 3 toetsjes in drukken? of doe ik het verkeerd?
ik heb al een keer de software geupdate. maar ik ga dat nu nog maar een keer doen,

als je nog meer dingen weet zijn ze welkom :p
groetjes

Even heel duidelijk heb je de code al geprobeerd? Deze code gooit alle software eruit en je toestel wordt zo als die uit de winkel kwam. Heeft dit niet geholpen dan kan je nog de 3 toetsen truc proberen, de groene opneem toets inhouden, de ster (*) toets en de cijfer 3 toets ingedrukt houden terwijl je de gsm aanzet. alle 3 de toetsen inhouden totdat er op je scherm van de gsm het woord formating verschijnt dan kan je de 3 toetsen los laten.:thumb:

Doet je toestel dan nog vreemd wat ik me niet kan voorstellen dan moet je je software updaten, je hoeft oude software niet eerst te verwijderen.
Ga naar de Nokia website en controleer aan de hand van de productcode op je gsm of er een update beschikbaar is (productcode is te vinden op de sticker onder de batterij, haal je batterij eruit en schrijf de code op die op de witte sticker staat , ik dacht zo uit mijn hoofd dat die uit een stuk of 8 getallen bestaat.)

Ik heb voor het gemak hier de link voor je: http://europe.nokia.com/get-support-and-software/download-software/device-software-update#
 
ik heb ook de updates opnieuw geinstalleerd maar nadat ik dat heb gedaan deed hij het nog erger dan voorheen!
hij viel gelijk na de updates uit (het beeldscherm)
en derna starte mijn telefoon weer opnieuw op zonder dat ik iets had gedaan!
 
in iedergeval hartstikke bedankt voor uw tips!
ik heb de code geprobeerd en het had geen effect.
ik heb dat met die groene opneem toets, *, en 3 tegelijk in houden gedaan maar kreeg geen formating in me scherm? moet ik hem aan drukken en dan snel die 3 toetsjes in drukken? of doe ik het verkeerd?
ik heb al een keer de software geupdate. maar ik ga dat nu nog maar een keer doen,

als je nog meer dingen weet zijn ze welkom :p
groetjes

Het vergt wat oefeningen maar het is te doen, je moet de 3 toetsen indrukken en deze ingedrukt houden dan iemand anders vragen om op de aanknop te drukken en wanneer formating op het scherm verschijnt kan je pas de 3 toetsen loslaten ! ;)
Suc6 !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan