software verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rieny

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2002
Berichten
392
Ik wil dvdx copy opnieuw installeren ivm foutmeldingen maar via configuratie en software verwijderen kan ik het niet verwijderen hij blijft steeds vast staan bij asyncflt.dll
kan iemand mij helpen zodat ik hem er toch af jan halen helemaal en opnieuw kan installeren

hoop iets te horen
 
sorry tanja
vergeet ik ook krijg geen mailtje met is probleem opgelost weet niet hoe ik het moet doen op oplossen heb windows 98 se

nogmaals sorry
 
Als je vraag daadwerkelijk is opgelost klik je rechts onderaan de pagina waar je je vraag hebt gesteld "vraag is opgelost'. Maar alleen als het ook zo is natuurlijk;)

Maar heb je het al geprobeerd in veilige modus?
 
bedankt dan weet ik dat wist ik echt niet!!
nee ik weet ook niet zo goed hoe dat moet
 
In velige modus kom je door als je aan het opstarten bent de toets F8 regelmatig in te drukken.(dus vlak na het aanzetten van de pc)

Dan zie je hetzelfde scherm als anders, maar dan zie je in de hoeken "veilige modus" staan. Dit houdt in dat niet alles geladen wordt en kun je ook programma's verwijderen die je anders in "gewoon" windows niet kunt verwijderen.

Daarna kun je naar start, configuratiescherm, software gaan en proberen alsnog dit programma te verwijderen.
 
Laatst bewerkt:
ik moet zo weg ga het vanmiddag proberen je hoort het nog van mij lukt het dan uiteraard vraag opgelost thanks he
 
Helemaal niets, sorry. Ik houd mij helemaal niet met dvd bezig. Daar kun je beter een nieuwe vraag over stellen.
Succes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan