software verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
De vraag was: Als ik op de normale manier, dus via configuratiescherm en software een programma wil verwijderen, krijg ik steeds de melding dat alleen de naam van het programma uit de lijst verwijderd kan worden.
Het programma zelf blijft dan staan.
Als een programma een eijgen uninstall heeft en ik gebruik dat, dan gaat het wel goed.

Dat is software afhankelijk.Er zijn produkten met een " eigen" uninstall,maar het gross moet je via de add/remove lijst verwijderen.Als je dit op een andere manier hebt verwijderd verdwijnt in sommige gevallen de naam van de software bij een tweede verzoek resp je krijgt de opmerking dat alleen de naam v/d software nog maar te verwijderen is.

dan is toch via configuratie scherm, software en dan verwijderen de goede manier of begrijp ik iets niet goed? Sorry als ik het niet helemaal snap. :o

Geplaatst door Hankipankie
dan is toch via configuratie scherm, software en dan verwijderen de goede manier of begrijp ik iets niet goed? Sorry als ik het niet helemaal snap. :o

Je begrijpt het prima !

als het niet lukt bestaat er ook nog het prog Download Add/Remove Pro v. 2.08 op www.regvac.com onder freeware.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan