software verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Amorlaura

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2002
Berichten
821
Ik heb een progr.van mijn pc verwijderd via software- verwijderen. Maar hij blijft in "software-verwijderen"staan zonder dat ik het verder kan verwijderen.Alles geprobeert o.a. met easy cleaner en in het register alles verwijdert en met de zoek funktie alles wat met dit programma te maken had verwijderd.
Maar in software blijft het staan.

Wie kan mij helpen ?
 

Bijlagen

  • software.jpg
    software.jpg
    32,8 KB · Weergaven: 141
met de zoekfunctie kun je soms ook bestanden verwijderen. Normaal gesproken via Programma's maar ik neem aan dat je dat al hebt gedaan indien mogelijk.
Verder misschien even kijken bij msconfig.

PJ
 
Kun je zien of het prog nu ook inderdaad verwijderd is? Is er nog een restje in de start->programma's lijst? Ik kan me voorstellen dat dit een probleem gaat vormen als je dit prog terug wilt installeren of een nieuwere versie ervan wilt installeren.
 
Het progr. is overal verwijderd behalve in software-verwijderen. zie bijlage.
 
Krijg je er ook een foutmelding bij?
Ik bedoel zoiets als in mijn bijlage.
En ook hier geldt: nergens meer iets te vinden van dit (rot)prog.
 
bijlage vergeten:eek:
 

Bijlagen

  • naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    36,2 KB · Weergaven: 161
Indien je de lijst "software" handmatig wilt aanpassen kun je dat in het register doen.
Ga naar Start --> uitvoeren en typ in regedit.
Ga naar de volgende sleutel:
HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\currentVersion\uninstall

Je kunt nu de lijst handmatig aanpassen.
 
Is dit het juiste pad?
Ik kom niet verder dan HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\
current version staat niet bij mij in de lijst
 
Ja bij mij staat dat ook niet in de lijst zie bijlage
 

Bijlagen

  • reg1.jpg
    reg1.jpg
    36,9 KB · Weergaven: 117
Ik heb btw wel een registerverwijzing naar yahoo onder
HKEY_LOCAL_MACHINE\software\ staan, zie ook weer bijlage, maar ik aarzel hem daar weg te halen.
 

Bijlagen

  • reg1.jpg
    reg1.jpg
    16,4 KB · Weergaven: 112
Add Remove Pro

SiCkWiThIT to the Rescue,,,,

Programma's die je deinstalleert, worden volledig verwijderd. Althans, dat is de theorie. In de Praktijk blijven vaak restjes achter. Goed voorbeeld hiervan is het venster Software, dat een overzicht biedt van geinstalleerde software. Helaas blijven sommige vermeldingen gewoon staat nadat je het programma in kwestie hebt verwijder. Slordig, en jammer, maar ja,,,,
Met het programma Add/Remove Pro kun je de lijst Software eenvoudig opschonen. Normaal gesproken moet je hiervoor het Windows-Register induiken en de verantwoordelijke sleutels verwijderen.

Downloadlocatie: http://www.superwin.com/freeware.htm

Soort: Freeware.

Wens je veel Succes.

SickWiThIT
 
In add/remove staat ie niet bij Ik denk dat ik er mee moet leren leven. Ik heb in het reg die sleutel opgezocht maar daar word ik ook niet wijzer van

zie bijl.
 

Bijlagen

  • add-remove.jpg
    add-remove.jpg
    33,9 KB · Weergaven: 110
Wil toch even vermelden dat het yahoo restant in mijn software lijst verwijderd is met Add/remove pro. Leuk prog :thumb:
 
easy-cleaner is eigenlijk zo'n zelfde soort programma alleen nog wat meer mogelijkheden
 
Geplaatst door Admin_Frisian
HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\currentVersion\uninstall
Sorry mensen, ik denk dat bovenstaande sleutel voor windows 98 is.
Voor XP geldt deze sleutel (windows moet er nog even tussen):
HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\Windows\currentVersion\uninstall

Door simpelweg de map onder "Uninstall" te verwijderen verwijder je dus de programma verwijzing in "software".

Zie ook bijlage.
 

Bijlagen

  • afbeelding1.jpg
    afbeelding1.jpg
    52,8 KB · Weergaven: 126
Dit was inderdaad de goeie verwijzing en daar stond ie nog tussen,maar ik heb hem verwijderd maar hij staat nog steeds in "software verwijderen"

zie bijlage
 

Bijlagen

  • software.jpg
    software.jpg
    32,8 KB · Weergaven: 115
Dat is wel heel erg merkwaardig, die verwijzingen komen rechtstreeks uit het register..........
 
Amorlaura,

Ik heb precies het zelfde probleem met Works 2000, is niet te verwijderen uit configuratie/software, ook niet na het verwijderen van sleutels uit register. Ook het opnieuw installeren heeft niet gewerkt. Vele adviezen gehad, maar niet een werkte.


Het helpt je niet maar ook ik heb gezegd ''het eet geen brood'' en je moet er maar mee leven.

gedeelde smart is halve smart.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan