software verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vriendelijk dank nog voor Uw vasthoudendheid ,maar ook bij dit progje zit dat programma er niet bij ,maar wel in mijn windows-software lijst. Heel vreemd.
Nogmaals bedankt
 
Beste Amorlaura,

Ik hoop dat ik heel goed nieuws voor je heb, (want ik had namelijk hetzelfde probleem die jij had of nog steeds hebt.)

Inprincipe in je >>>>
-Start
-Configuratiescherm
-Software
-bij Geinstalleerde Programma's

staan daar al je software programma's die jij geinstalleerd hebt, nadat je ze verwijderd en ze bevinden zich nog steeds in je software lijst, heeft te maken omdat ze zich nog steeds in je Windows Register bevinden. althans de Un-Installer <sleutel,waarde en of de gegevens.

Nu de Oplossing !!!!
we nemen als voorbeeld (3ds max 5 want die bevind zich misschien nog in je software geinstalleerde programma's.

-Start
-Uitvoeren >>Regedit.exe
-Kies voor Bewerken
-en dan voor Zoeken... of je kan gelijk op Ctrl + F
drukken,
-type nu in Zoeken naar... 3ds max 5 in.
-en kies vervolgens voor Volgende Zoeken
-nu gaat ie zoeken, alles wat ie vind met de naam 3ds max 5, (of wat ermee te maken heeft), kan je inprincipe verwijderen, maar je moet zeker van je zaak zijn, dat je dat inderdaad van je PC verwijderd hebt en dat je het niet meer nodig hebt, of dat het ook niet linkt met een ander software prog,,,, dus heel secuur te werk gaan.
-nadat je de eerste waarde, sleutel of naam verwijderd hebt, doe het nogmaals, net zo lang totdat de Register een melding geeft van Het doorzoeken van het Register is voltooid en vervolgens klik je op OK.
-Kies dan vervolgens linksboven voor Bestand navigeer naar benenden en kies voor Afsluiten.

Start je PC, (herstart of reboot) opnieuw op, en ga dan naar je Software lijst met geinstalleerde programma's, en als het goed is, staat ie niet meer tussen je geinstalleerde programma's....

LET OP!!!! maak aller eerst een BACKUP van je Register voordat je hieraan begint. (je weet het maar nooit).

Ik wens je veel succes, en we horen graag natuurlijk als het je gelukt is.... :thumb: :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan