Software verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rve123

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 feb 2005
Berichten
3.670
Ik wil zojuist Jasc Paint Shop Pro verwijderen.
Ik start your uninstaller op, maar daarmee kon ik hem niet verwijderen omdat die er niet bij stond. Daarom ging ik naar "Software" en klikte ik erop. Normaal komt aan de rechterkant "Verwijderen" te staan, maar die komt niet (zie screenshot). Ik kan Paint Shop Pro dus niet verwijderen:(

Het gaat om een trial die op mijn computer stond toen ik deze kocht.

Hoe kan ik Paint Shop Pro alsnog verwijderen?

Software.png


Alvast bedankt:thumb:
 
k kan het nu ff niet nakijken, want ik zit op m´n werk, maar in de directory c:\jasc software\paint shop pro moet een directory staan met daarin een uninstaller. ´uninstall.exe´ of iets wat erop lijkt.:)
 
Die is niet te vinden.

De volgende *.exe bestanden staan er in C:\Jasc Software Inc\:

PSP.png
 
Tja, is moeilijk zoeken op een pc waar geen paint shop op staat: c:\program files\jasc software inc\paint shop pro\ en dan in één van die subdirectory´s. Probeer dat ´ns.
 
Nog een mogelijkheid dat het bestand unwise.exe heet.

C:\Program Files\Jasc Software Inc\Paint Shop Pro 8\Unwise.exe
 
Nee die bestaat ook niet. Op de screenshot zijn alle *.exe-bestanden te zien die te vinden zijn in de map Jasc Software Inc.
 
En er is geen map ´Jasc Software Inc´ die als subdirectory onder Program Files hangt?

edit: sorry, je screenshot niet goed bekeken. Ik zou zoeken naar unwise.exe en uninstall.exe-bestanden in de map c:\program files\Jasc Software Inc. Dan moet ie in een andere subdirectory voorkomen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb even bij mezelf op de harde schijf gekeken en kon ook geen bestand vinden wat PSP verwijderd.
Wel kwam ik ik het register de sleutel tegen: Uninstallstring MsiExec.exe /I{81A34902-9D0B-4920-A25C-4CDC5D14B328}
Hoe dat precies werkt weet ik niet, het uninstallen wordt via het register geregelt zo te zien.
Je zou de bestanden handmatig kunnen verwijderen en de rest laten opknappen met CCleaner.
 
@ikself: Ik heb een typfoutje gemaakt:eek:. De map Jasc Software Inc. staat in program files en niet in C:/

@Admin_Frisian: Ik denk dat ik dat maar doe ja.

Het is wel raar dat ik PSP al een keer eerder heb verwijderd en toen ging het wel goed. Daarna is PSP weer geïnstalleerd toen ik mijn printer installeerde:confused:
 
Vervelend. Het moet inderdaad via de normale weg kunnen, maar goed...hier staat iets over het handmatig verwijderen van PSP.:)
 
Geplaatst door ikself
Vervelend. Het moet inderdaad via de normale weg kunnen, maar goed...hier staat iets over het handmatig verwijderen van PSP.:)
Volgens mij komt dat op hetzelfde neer als de map verwijderen en dan een registercleaner eroverheen halen.

Ik denk dat ik gewoon die map verwijder en dan een regcleaner start. Daarna kan ik altijd nog even handmatig zoeken naar die sleutels.

Bedankt ikself en Admin_Frisian:thumb:

Ik laat nog even weten of het is gelukt.
 
misschien lukt het als je nog een keer de trail downloadt, en die uitvoert. misschien staat er in het menu iets van: Aanpassen of Verwijderen. Probeer dat is.

Joren 007
 
Joren je was net te laat.

Maar hij is weg:)

Nogmaals bedankt:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan