software verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

OlGa1987

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2005
hallo,
ik heb een raar probleem:
ik kan het icoontje software verwijderen onder configuratie scherm niet meer openen, als ik erop klik gebeurt er helemaal niks. er was eerst niks aan de hand totdat ik een firewire kaart in mijn computer heb gedaan en de computer dus heb losgekoppeld en weer vastgekoppeld, ik ben niet erg technisch dus ik weet niet zo goed wat er nu fout is gegaan..
alvast bedankt voor de hulp!

Probeer eerst systeemherstel eens.
Als dat niet werkt weet ik geen manier om het op te lossen, maar wel een manier om het te omzeilen.
Zoek het bestand Appwiz.cpl en dubbelklik erop.
Als dit werkt kun je een snelkoppeling naar dat bestand op je bureaublad of in je startmenu zetten.

Guus.

oke bedankt, maar systeemherstel werkt niet meer, welke datum ik ook probeer, elke keer zegtie dat er geen veranderingen zijn gemaakt en dat ik een ander herstelpunt moet kiezen. ik denk zelf dat het te maken heeft met mijn windows versie, want iemand heeft er windows xp pro op gezet en nadat ik die firewire kaart erin heb gedaan staat er ineens weer xp home edition... oh en ik kan ook niet die Appwiz.cpl aanklikken, dan opentie gewoon configuratiescherm en zit ik met hetzelfde probleem, ik kom er ook net achter dat apparaatbeheer niet opent...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan