Software verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robertusje

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Ik heb een programma op de laptop wat weg moet omdat ik dat niet meer nodig heb. Maar door mijn laptop een tijdje geleden terug gezet te hebben ivm. een ander probleem krijg ik het niet helemaal weg. In bijv. het pijltje van verborgen pictogrammen op de werkbalk van onder blijft het staan. Ook in de lijst met apps staat het nog steeds en alleen in de lijst met software is het weg. Hoe krijg ik nu alles van dat programma weg? Via Ccleaner ging het niet en ook niet met Revo uninstaller. Het programma heet Honestech.

soms helpt het om het programma dan weer opnieuw te installeren en dan te verwijderen.

Jan

Bedankt voor je snelle reactie Jan.
Maar ik heb geen installatie cd meer omdat het van een apparaat was waar deze bijzat om oude films van een videocamera of te halen. Maar omdat het niet goed werkte en teruggestuurd moest worden heb ik dus ook geen instal dvd meer.

In bijv. het pijltje van verborgen pictogrammen op de werkbalk van onder blijft het staan.

Indien u CCleaner gebruikt: vink aan onder 'Geavanceerd' (onderaan) "Systeemvakmeldingencache".

Maak schoon met CCleaner.

Vervolgens proces 'explorer.exe' beëindigen via Taakbeheer. En daarna 'explorer.exe' opnieuw starten (Toepassingen>Nieuwe taak. Type explorer.exe). Dan is het systeemvak helemaal opgeschoond. Ik doe het zelf regelmatig.

Kijk ook even of er nog items van Honestech bij CCleaner > Gereedschap > Opstarten staan > Uitschakelen of Waarde verwijderen

In die Ccleaner bij gereedschap en opstarten de regel ervoor verwijderen.
In verkenner op "Honestech" zoeken en de resten verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan