software voor aansluiten van een 4 kanaals NVR met 2 beveiligingscamera's

Status
Niet open voor verdere reacties.

cgrienks

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2016
LS
Kort geleden heb ik bij CCTVwinkel.nl in Tynaarlo 2 CHD-D1 IP camera's gekocht met een 4 kanaals NVR CHD-CS02D1, met de bedoeling dat zelf te installeren en de zaak softwarematig te laten installeren door de firma. Op geen enkele wijze is meer contact te krijgen met deze firma, dus ik denk dat ze failiet zijn.

Nu heb ik op mijn laptop wel beeld van de 2 camera's die zijn aangesloten met een bekabeling op de recorder en de recorder is aangesloten op de router van Vodafone met draadloos netwerk.

Ik heb bij de koop geen enkele handleiding gekregen, gezien bovenstaande bedoeling. Kan ook nergens een fabrikantennaam vinden of wat dan ook.

Maar nu mijn vraag: hoe moet ik de recorder softwarematig installeren om de beelden te kunnen terugkijken.

Bij voorbaat dank voor de hulp. Kees Rienks Haren (Gr) (84 dus computertechnisch niet meer zo lenig!) keesenmiekerienks@gmail.com

Welkom bij Helpmij.nl

Hallo,

ik zie dat de website nog wel in de lucht is.
Hier staat ook een telefoonnummer bij.
Heeft u dat al eens gebeld?

http://www.cctvwinkel.nl/service/

@cgrienks:
Tip!
Haal je email adres uit je bericht weg.
Spambots zijn er dol op.

Binnengekomen bij beheer:

Aan forum,
Hoewel de web nog 'in de lucht' is en men bericht dat er binnen 2 x 24 uur een antwoord komt, gebeurt er niets. Met andere woorden: hulp blijft nodig.

CGR

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan