Software voor beelscherm informatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

jorien85

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2009
Hallo,

Ik weet niet of ik op het goede forum zit, maar vond niet een ander toe passelijk forum.

Ik ben op zoek naar software, ik heb alleen geen idee of de software die ik zoek ook daadwerkelijk bestaat.

Het doel is om informatie op een beeldscherm weer te geven. De informatie moet in verschillende vormen worden weer gegeven, zowel met bewegende balken zoals CNN onder in beeld heeft, als vaste informatie zoals teletekst. Er moet eigen ook met verschillende beelden gewerkt worden (weer zoals teletekst 1/2 en 2/2). De informatie die hierop komt te staan moet gemakkelijk veranderd kunnen worden (de informatie veranderd namelijk snel, per uur, ed).

Ik snap dat je dit kan doen met iets als powerpoint, maar ik zoek eigenlijk iets wat nog gemakkelijker aan te passen is zonder het hele programma even stop te zetten, te dubbelklikken op wat je wilt veranderen, tekst aan te passen en dan weer de diavoorstelling verder te laten lopen.

Weet iemand of er zulk soort software wat dit kan doen daadwerkelijk verkrijgbaar is?

Alvast bedankt, en excuus als het op het verkeerde forum is!

Hoort toch bij software ? Maar. je wil een soort eigen teletekst voor op de pc/ Waarschijnlijk voor een tv in een bedrijf ? Is dit wat je bedoelt ?

Ja klopt, een tv bij een bedrijf, met informatie over voorraden e.d (en er gaat veel in en uit dus veel veranderingen gedurende de dag).
Inderdaad een soort teletekst, maar dan iets uitgebreider :)

Waar komt die voorraad informatie vandaan? Want dat zal dan toch ook koppelbaar moeten zijn.

Helaas komt die informatie alleen van dingen als telefoon, mail, etc. het wordt wel verwerkt in Cash uit eindelijk, maar dat is niet de enige informatie die er op moet komen te staan.

Dus? Iemand gaat die data handmatig inkloppen gedurende de dag?

Ja, maar wel iemand die niet heel handig hoeft te zijn, en ik vraag me dus af of er software is wat zoiets maakt, waarbij de persoon die de informatie aanpast alleen iets hoeft te backspacen en dan iets anders invult, waarbij hij geen andere handelingen hoeft te doen dan dat.

Mogelijk zul je zelf iets in elkaar moeten (laten) zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan