Software voor een prikkie

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Berichten
4.439
Ik wil over op 64 bit en heb dus alles nieuw nodig. Een student kan Widows etc voor zeer weinig kopen bijv. bij edupartner. Maar ik zag dat met name de OS'sen upgrades zijn en dat werd ook bevestigd. En je kan niet van 32 naar 64 upgraden. Op mijn vraag of alles upgrade versies waren werd bevestigend geantwoord wat betreft Windows maar de rest niet. Maar ze beweren ook dat met een upgrade ook een plain install gedaan kan worden. Wie weet hier meer van en worden dan de full versie kopers bedonderd?? zie hieronder de mails die ik kreeg. Nu heb ik een win 7 ultimate 64 en een office pro voor zeer weinig!!!

Beste,

Dit komt gewoon omdat Windows 7 niet van elk systeem upgradeble is. Daarom kan je er ook clean install mee doen.
Dit geldt ook voor de 64 bit.

Groetjes,
Edupartner

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: egkok [mailto:egkok@chello.nl]
Verzonden: woensdag 31 maart 2010 17:21
Aan: info@edupartner.be
Onderwerp: ***SPAM*** RE: Artikel vraag Vraag van Edupartner

Hallo, bedankt voor uw snelle antwoord. Maar ik begrijp toch iets niet. Hoe gaat dat dan in zijn werk?? Een upgrade is toch een upgrade en daar moet toch altijd een vorige install voor aanwezig zijn? Is hier dan sprake van een fake upgrade?? Geldt het ook voor de 64 bit versie?? Bedankt maar weer gr elbert kok



-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: info@edupartner.be [mailto:info@edupartner.be]
Verzonden: woensdag 31 maart 2010 15:35
Aan: 'Elbert Kok'
Onderwerp: RE: Artikel vraag Vraag van Edupartner

Beste,

MSKIDS staat voor educatieve licenties die dezelfde specificaties hebben als de retailversies. De enige vereiste is dat dit besteld wordt op naam van een student of leerkracht uit het gezin of de familie.

Voor de Windows 7: Het gaat om een upgrade versie die perfect gebruikt kan worden als clean install. Daar een upgrade in het MSKIDS kader reeds mogelijk is vanaf Windows 98 werken deze perfect als clean install daar je van Win 98 niet kan upgraden en je een clean install nodig hebt.
Voor de Office: dit is een volledig werkende versie Enterprise.

Als je nog verdere vragen hebt dan helpen wij je graag verder.

Met vriendelijke groeten,
Edupartner

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Elbert Kok [mailto:egkok@chello.nl]
Verzonden: woensdag 31 maart 2010 2:16
Aan: Edupartner
Onderwerp: Artikel vraag Vraag van Edupartner


Goede morgen, graag zou ik van jullie willen weten of het om upgrades gaat
wat win 7 ultimate 64 bit en office 10 0f 2007 betreft??

Vriendelijke groeten en bedankt
Elbert Kok
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan