software voor ingetypte dingen terug te vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

dragos

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2007
hallo heeft er iemand een software of weet je er 1 wat helemaal gratis is niet hoeft te registeren ofzo maar gewoon gratis.

maar zo programmaatje dat je als je bijv. bij een internet spel of msn dat je dan kan zien wat ik heb ingetypt. want ik ben me pas vergeten bij een spel en bij een me msn maar kan ze niet meer terug halen dus daarom zoek ik zo een programma dat ik kan zien wat ik had ingetypt.

Alvast bedankt:thumb:

maar 1 probleem ik wil zeker weten of me pc er niet van na de ... gaat maar me virusscanner zegt dat het een soort virus is maar dat lijkt me logisch want het is een keylogger maar die keylogger als ik iets in typ kan dat bedrijf wat ze geeft dan niet zien wat ik typ.

maar hoe kan ik dan me pas zien want ik heb de keylogger geopend hoe kan ik dan zien wat ik typ.

Laatst bewerkt:
maar is dat niet zo keylogger dat iemand anders me pas kan zien want ik kan me pas niet zien als ik het in typ

Laatst bewerkt:
Een keylogger is gemaakt om getypte tekst op te slaan, waardoor het een veiligheidsrisico vormt. Omdat er in de meeste keylogprogramma's ook een optie is om deze tekst te versturen via internet, en omdat keyloggers vaak gebruikt worden als spionage-tool, wordt deze door je antivirus als potentieel gevaar beschouwd.

Je kunt met een keylogger pas tekst achterhalen NADAT je de keylogger geïnstalleerd hebt, dus je bent in dit geval niets met de aangegeven tool.

ik heb hem geinstaleerd
Ja, sorry mijn tekst was polyinterpretabel. Ik nuanceer even:

Je kunt met een keylogger enkel de tekst die je NA de installatie van de keylogger hebt getypt, onthouden.

Laatst bewerkt:
maar ik heb het geinstaleerd maar hoe kan ik me pas dan zien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan