Software voor internet bezoek

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeffreyM

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2004
Is er software waarmee je over een netwerk kunt zien welke computer welke internet site bezoekt? IVM verboden sites

Van deze site wordt het niet echt duidelijk. Zou iemand ander mij miss kunnen helpen k heb het heel hard nodig

Je kan beter op elke client een programma als netnanny installeren.. die blokkeerd de sites automatisch.

Je kan wel zeggen je mag niet op die en die site maar als het niet daadwerkelijk beveiligd is heb je er niks aan natuurlijk ;)

toch zou ik graag zo'n programmatje heb. Ik wil namelijk weten wie er op welke computer welke sites bezoekt.

Er is wel soft voor te vinden, zoek maar op "spy browser" b.v..

Sorry, ik vind het een beetje kinderachtig om andere gebruikers te controleren op wat ze allemaal doen. Binnen een netwerk is er als het goed is een beleid dat bepaalde sites niet bezocht mogen worden en daar hebben de gebruikers zich maar aan te houden. Beetje vertrouwen mag ook wel ;)

Zulk soort praktijken komen op mij een beetje over van "haha ik ben de beheerder en owee als je niet mijn regels volgt".. :rolleyes:

Dat kan wel zijn maar ik heb dit als een opdracht gekregen. Ik loop namelijks stage op een bedrijf!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan