Software voor iPad

Status
Niet open voor verdere reacties.

SJEBloem

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2010
Hallo,

Sinds een maand heb ik een iPad. Nu staat hier foto's op die ik via een speciaal apparaatje van me fotocamera op me iPad kan zetten.
Maar iTunes heeft niet de mogelijkheid om foto's van me iPad naar de HDD van me computer te verplaatsen. Hiervoor zoek ik dus software.
Natuurlijk kan ik op Google zoeken voor software, maar ik ben wel benieuw naar de ervaring die jullie hebben met bepaalde software zodat
ik precies kan uitzoeken welke het best bij mij past.

Ook wil ik er films opzetten, deze moeten dan geconverteerd worden naar .mp4. Hiervoor heb ik wel al een programmaatje, namelijk; Convert .avi to .mp4.
Maar ook hier ben ik benieuw naar jullie ervaringen en software die jullie mij zeker kunnen aanraden (of juist afraden).

Alvast bedankt!

Ja, maar ik heb Windows en dus niet het OS van Apple. ;)
Als je via iTunes gebruiken kan maken van iCloud zou ik dat graag willen weten. :)

Laatst bewerkt:
Windows XP. Lekker ouderwets. (a)

[EDIT]
Oeps, zag dat ik in me vorige post een typ foutje had gemaakt. ;)

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Hallo,

iCloud op de pc instellen gaat zo: start>zoek in alle programma's na apple software update en kies daar om het icloud configuratiescherm te installeren.

Hoe stel je het in op je iPad: Instellingen>icloud>fotostream op aan en dat was het voor de iPad;)

Als je het configuratiescherm op de pc hebt geinstalleerd kies hier voor de fotostream aan en dan worden de foto's van je iPad gepusht na de PC.

Veel succes,

@Nich56, als ik jou stappen volg. Dan kom ik als het goed is hier uit:

AppleSoftwareUpdateScreenshot.jpg

Ik zie nergens de mogelijkheid om het iCloud configuratiescherm te installeren.

[EDIT]
Even wat gezocht en kwam hier uit: http://support.apple.com/kb/DL1455?viewlocale=nl_NL
Is dat wat jij bedoelde?

Laatst bewerkt:
Je hebt dus Windows Vista of hoger nodig om iCloud op je Windows computer te laten draaien...

Dan toch maar Dropbox proberen?
Dat gebruik ik er zelf ook voor en dat werkt prima.

ik weet niet zeker of ik je begrijp dus ik ga me best doen
er staan gewoon foto,s op je ipad en die wil je naar je computer hebben?
ga gewoon naar deze computer klik op je ipad en daar staan je foto,s

om films naar je ipad te streamen of op te slaan gebruik ik zelf vlc streamer
vind het zeer goed werken je kan de kwaliteit bepalen + ondertiteling toevoegen

en converteren dat doet vlc voor je dus geen extra programma,s nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan