software voor Nikon D5200 connect with pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

uaejeroen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2009
Berichten
1.665
Ik heb net een nieuwe nikon D5200
Er zat sofware bij, maar ik zoek iets anders....

is er ook software, als je camera aangesloten is aan je computer en je schiet fotos
Dat de foto automatische geopent wordt...

Zoals je in studios ook hebt...
En nu we het toch over nikon hebben, heb ik een vraag aan de professionals

Welke lens is nou echt geschikt voor product fotografie...
ik heb nu 1 van de goedkopere zoomlenzen, dit omdat er veel functies in een zoomlens mogelijk zijn
Zoals macro en dergelijke

Maar ik zoek naar een perfecte lens die bedoelt is voor product fotografie

graag advies

met vriendelijke groet: Jeroen
 
Voor productfotografie (zeker als je het professioneel wilt doen) heb je de verkeerde camera gekocht, want dan moet je minstens een full frame spiegelreflex hebben of liefst een middenformaat camera of technische camera. Aangezien je dat niet hebt, zou ik zeggen: kijk naar de objecten die wilt fotograferen, en koop een goede kwaliteit objectief. Doorgaans kun je aan de prijs al uitmaken of je met een goed objectief te maken hebt of niet. Eén zekerheid is er wel: vaste objectieven zijn veruit superieur aan zoomobjectieven. Dus wil je de best mogelijke kwaliteit foto's, gebruik dan vaste optiek. Maar ga je auto's in een studio fotograferen of oorbellen? Maakt nogal verschil uit voor de objectiefkeuze...
Live view software zou ik toch van het camera merk gebruiken, want dat heb je er in ieder geval bij. Camera's staan nu eenmaal niet bekend om hun goede sync mogelijkheden. Zelf heb ik een Canon 6D met ingebouwde wifi, en die zou volgens de eerste testrapporten die ik gelezen heb heel lastig aan de praat te krijgen zijn. Gelukkig viel dat mee, maar het geeft maar aan dat fotograferen en meekijken op een computer nog in de kinderschoenen staat.
 
Beste Octafish

Ik vond dit professioneel zat lol
iedereen verklaarde me voor gek toen ik dit ding kocht met dit prijs kaartje
Ik ben zeker geen professional
ik kocht ook niet gelijk de duurste lens
Hoewel prijs niks zegd (niet altijd)

Bedankt

Jeroen
 
Beste ExcelAmateur

Ik heb ondanks het probleem opgeloost
ik heb een wireless connetion gemaakt via mijn android,
Daarop draait Speciale software, nu kan heb ik ook live beeld vanaf mijn camera op de nikon

Hartelijk dank jeroen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan