software voor website"s

Status
Niet open voor verdere reacties.

euronextrader

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 okt 2002
Berichten
4
goeden middag

wie weet er goede software om website's te maken en zijn er ook goede nederlandse software pakketten
bij voorbaat dank
 
Geplaatst door ester4863


wat is dat?????? :love:

Aangezien dit topic gaat over programma's om een website mee te maken gok ik dat die programma's er zijn om websites te maken. ;)
 
Geplaatst door BrEeZeR


Aangezien dit topic gaat over programma's om een website mee te maken gok ik dat die programma's er zijn om websites te maken. ;)

echt???????????????????????????????????? :love:
 
als je echt goedkoop wil doen open je je kladblok typ daarin je html rotzooi en sla het bestand op als een .html bestand zo kan het ook. je moet alleen wel veel codes uit het hoofd kennen
 
Geplaatst door Kesum
als je echt goedkoop wil doen open je je kladblok typ daarin je html rotzooi en sla het bestand op als een .html bestand zo kan het ook. je moet alleen wel veel codes uit het hoofd kennen

wat is html :eek: :eek: :eek: :love: :love: :love:
 
volgens mij hyper text markup language maar ik kan mij vergissen
 
een taal om websites mee te programmeren een soort internationaal protocol
 
nietes, je programmeert niet want het is een markup language stommie :love: :love:
 
Geplaatst door ester4863


en wat is dat :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :love:?????????????????????????????????????????????????????????????

koop eens een boek, iets van internet voor dummies

++OUT++
 
Geplaatst door ester4863
nietes, je programmeert niet want het is een markup language stommie :love: :love:

Oh dus dat weet je wel weer? :confused: :eek:
 
Geplaatst door ester4863
nee dat zei mijn broer :love:

[offtopic]
Ik zag dat je kwam uit het jaar 1985...
Ff rekenen.... das dus al 17 jaar....
Barbie?
[/offtopic]

oh ok... nou zeg maar tegen je broer dat ie gelijk had. HTML is geen programmeertaal...
 
Ester,

Ik heb je zojuist een pb (een pb is een private message) gestuurd. Ik verzoek je dringend die NU te lezen.
 
Geplaatst door pcfixer


[offtopic]
Ik zag dat je kwam uit het jaar 1985...
Ff rekenen.... das dus al 17 jaar....
Barbie?
[/offtopic]

oh ok... nou zeg maar tegen je broer dat ie gelijk had. HTML is geen programmeertaal...

barbie is liev :love: en ik zal het tegen mijn lieve broer zeggen :love: :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan