software werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

MegaByter

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
ik ben net nieuw met het systeem windows 7.
ik heb een 64 bit systeem.

ik krijg magix software niet geinstalleerd.
ik heb magix video delux 2007 en magix music maker 2006

hoe kan ik deze software toch werkende krijgen?
want ik maak er veel gebruik van, wat nu dus niet kan.

alvast bedankt.

Heb je al gekeken naar de compatibilteitsmodus? (zoo, duur woord zeg)

Het programma zelf opzoeken of Startmenu > Alle programma's > programma zoeken en Rechtermuisklik voor het contextueel menu. (zit zelf nu in dure woordenmodus. Uitklapmenu dus)

De derde optie is 'Compatibiliteitsproblemen oplossen'. Dit kan je eventueel proberen,
of je gaat meteen naar Eigenschappen. Daarin zit ook een tab 'Compatibiliteit' waarin je bijv. Windows XP aan kan klikken.

Ik ben zelf nog héél weinig software tegengekomen die echt niet wil werken onder 7. Misschien nog even kijken naar de laatste updates?

p.s. Heb je Windows 7 Business of beter, zit er ook een Windows XP emulator in, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.

ik heb premium

en waar haal ik die updates van binnen?

ik had ook zoiets van magix,heb ze een mail gestuurd,kreeg antwoord dat dat niet gaat werken op win 7:confused:

sorry ik vrees dat ik slecht nieuws voor je heb. Volgens mij werken oudere versies van Magix niet op Windows 7. Je kunt wel een nieuwe versie voor een goedkopere prijs kopen, volgens mij de helft. Maar ik denk dat je toch even de Magix Klantenservice moet bellen op 035-5286200.

sorry, had je liever iets anders gemeld....

Groeten,

Kees Kist uit Nijmegen

Ok geen probleem.
ik was toch wel van plan om ooit een keer nieuwe versies te gaan kopen.
maar nu weet ik tenminste de oorzaak.

bedankt voor jullie hulp :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan