Trix
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En als je daar dan eens ja op zegt?Als ik hem opnieuw wil installeren dan vraagt hij of ik het programma wil verwijderen, kortom ik kan er niets meer mee.
Ook alle benodigde drivers voor XP van de videokaart, chipset etc. geïnstalleerd?
En welk type camera is het? misschien is er iets over te vinden, om de software te de/installeren.
Ik bedoelde de drivers voor XP van de videokaart en de de chipset, het moederbord dus.
Sommige software wil niet geïnstalleerd worden, indien de benodigde hardware niet aanwezig is, voor het goed functioneren van het apparaat waar die software voor bedoeld is.
Denk daarbij aan de enhanced USB drivers, voor USB2.0, die door de southbridge van die chipset wordt geregeld.
heb je al bij Configuratiescherm gekeken en dan Software
Daar verwijder ik al m'n zooi zonder problemen:thumb:
Heb bovenstaande gedaan maar krijg het gewoon niet verwijderd. Vandaag met Panasonic gebeld en ik begrijp dat ik de software niet persé nodig heb voor het overzetten van de videobestanden dus dan laat ik maar zoAls niets helpt, in Veilige modus in Program Files alle mappen van het programma verwijderen.
(Onderin de boomstructuur beginnen, omdat verwijderen anders soms niet lukt.)
Als er in Mijn documenten ook mappen zijn aangemaakt, ook verwijderen.
PC herstarten en CCleaner downloaden en twee keer laten draaien. PC weer herstarten.
Soms ben je er dan vanaf en kun je opnieuw installeren.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.