Software

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eaglethunder

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2005
Ik hou een kleine enquête voor een werkstuk over verschillende soorten software; zouden jullie deze vraag willen beantwoorden?

'Aan wel programma (software), heb je het meest gehad of gedaan in je comp. carrière?'

Alvast bedankt,
Yoeri

Ik volg niet!

Word is te groot, slechts één letter in een document maakt het al 20 kb groot.

In het begin werkte ik ook met Word.

Doch nu met notetab www.notetab.com
Kleinere files, tabbladen, makkelijk werken tussen diverse documenten.
Opslaan als html pagina en diverse ingebouwde funkties.

Met Arachnophila maak ik mijn websites.
Doch de tekst hiervoor maak ik ivm knippen en plakken in notetab.
Evenals handleidingen, deze hebben geen opmaak nodig.

Dus de progjes welke ik het meest gebruik:
NoteTab
Arachnophilia
Irfanview

:cool:

Ik heb het meest gehad (en nu nog steeds) aan mijn antivirus.

Ik gebruik vaak Word en tegenwoordig ook met regelmaat kladblok. Verder nog Photoshop.

Het meeste gebruik ik Ulead PhotoImpact, het is dat versie 3 (de beste versie) niet meer werkt op XP, noodgedwongen nu nummertje 7.
En verder zou ik niet kunnen zonder dat verdraaid handige viewertje Irfanview.
Heb ook PSP 7 maar gebruik daar alleen Animationshop van. Van PSP zelf begrijp ik niets.
Als beveiligings-software hier ook onder valt:
Popup-blocker Adshield al enige jaren.
Ook al jaren Cookies Manager, zo handig!
Ad-Aware voor spyware-verwijdering, welke ik niet heb.
Begonnen met ZoneAlarm als firewall+Norton Antivirus.
Daarna met het overstappen naar XP, aantal jaren Norton Internet Securty. Nu weer ZoneAlarm + Avast antivirus.

Voor mij was het vooral Ms Acess, en Photoshop om de Menu's en de achtergrond te maken voor programma's in Acces. Vroeger DBaseIV, en ja, word om even een briefje te maken. Datzijn de meest voor de hand liggende voor mij.

Reason van Prollerhead en Cubase SX van Steinberg.

Oja en het broodnodige Outlook.

Geplaatst door A.J.
Reason van Prollerhead en Cubase SX van Steinberg.

Oja en het broodnodige Outlook.

Even off topic. Weet jij soms waar je de rithm cards ergens kan vinden voor de "Wersi Keyfox". Bij een verhuis, kan ik ze nergens meer vinden.

On toppic. Natuurlijk ook mijn outlook, zonder mailtje ??

Zijn dat een soort van die insteekrommetjes?
Net als bij de Yamaha DX7?

Geplaatst door A.J.
Zijn dat een soort van die insteekrommetjes?
Net als bij de Yamaha DX7?

Dat zijn inderdaad van die rommetjes. Je kan dan kiezen tussen 12 ritmes, verdeeld over 2 banken.

Command.com

Zonder deze geen stap verder kunnen komen in deze computer wereld

Ik moet bekennen dat mijn Voorganger van de command.com een medestander heeft. met daarnaast Norton Commander.
:p ;)

1. MSN

Waarom? Omdat ik hiermee contact hou met allereerst m'n vriendin en daarnaast met m'n groepsgenoten op school / vrienden etc etc.

2. Internet Explorer

Dit mag duidelijk zijn, om te internetten. Ik was eerst pro Firefox, maar ach.. IE werkt ook prima :)

3. Winamp

Geen muziek? >> Geen Dennis.

Word, Outlook Express etc is ook belangrijk.. maar gebruik de bovenstaande software vrijwel _altijd_.

Wat me nu opvalt is dat al die 3 programma's gratis zijn..... (Winamp 2.81, dus niet 5.x pro).

Geplaatst door Eaglethunder
Ik hou een kleine enquête voor een werkstuk over verschillende soorten software; zouden jullie deze vraag willen beantwoorden?

'Aan wel programma (software), heb je het meest gehad of gedaan in je comp. carrière?'

Alvast bedankt,
Yoeri

hey mensen,

er word gevraagd in je computer carrière.
niet gewoon.

Deze programma's gebruik ik ook in mijn computer "carriere". Op stage's bijv gebruik ik deze programma's ook.

MSN om te communiceren met m'n stage begeleider. (Die was er bijna niet, dus ging via MSN). IE spreekt voorzich en Winamp ook.

Ik doe nu een ICT Opleiding SMI 1ste jaar

En tot nu toe heb ik veel aan microsoft office gehad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan