Software

Status
Niet open voor verdere reacties.

PvanIngen

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2009
Hallo,

Ik zoek een antivirus, firewall en spyware software.
Welke zijn de beste en zijn er ook goede gratis versies?

Doe eens een zoek opdracht in deze sectie er staan genoeg topics hierover.

@ccamstelveen,

Welkom op Helpmij.nl:)

Ik heb de commerciële link uit je profiel en handtekening gehaald. Informeer bij de penningmeester wat de reclame mogelijkheden op Helpmij.nl zijn.
penningmeester@helpmij.nl

Als antivirus adviseer ik Avast. Als firewall Comodo. En voor antispyware Spybot Search en Destroy of Superantispyware. Succes..

Ja, ik gebruik ook Microsoft security Essentials.
Het is super programma!
Download nu!!

Haha teleshopping ^^

Download nu en u krijgt er een gratis virus bij :D

(dit kan nog wel een eindeloos topic worden want iedereen heeft zijn eigen mening)

Haha teleshopping ^^

Download nu en u krijgt er een gratis virus bij :D

(dit kan nog wel een eindeloos topic worden want iedereen heeft zijn eigen mening)

Sorru hoor, maar ik ben hier serieus dus.. :o
Niks eindeloos, Microsoft Security Essentials draaien en voiala, kwaliteit!
Niks meer niks minder.

Mvg Windowsfaq

yup in combo met comodo firewall, maar er zijn hier meer topics over geweest. ;)

Het grappige is dat iedereen hier zijn progje neerzet waar die dus de beste ervaring mee heeft.
En ja ik weet dat Microsoft Security Essentials 1 van de 'betere' is, alleen degene die het zooooo aanbevelen hier hebben nooit ALLE progs geprobeerd.En derhalve dus ook niet deskundig.Alleen ze komen wel als dusdanig over!!!.
Helpmij en het grote boze WWW geeft voldoende info over AV's.Het gaat er eerder om welk AV je systeem niet teveel belast en die "goede ogen"gooit.En daarbij ook nog eens bij je past want de beste AV zit nog steeds achter het toetsenbord.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan