softwareprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

sierras

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2001
hallo met het opstarten van windows vallen aan de linkerkant met msdos de letters weg gedeeltelijk,maar windows doet het wel goed met opstarten hoe kan ik dit verhelpen.
De 2e vraag is rechtsonder in mijn taakbalk staan div. icoontjes bv modem,virusscanner norton ed,maar ook een geel rondje met een blauw vraagteken erin, voor als je het opent disconnect/upgradeof hide, hoe kan ik desbetreffend icoon voor altijd verwijderen daar ik denk dat dit een overblijfsel is van de site "portal"die ze eigen nestelt bij je internet opties als automatische startsite welke ik al diverse keren probeer te verwijderen maar wat zeer hardnekkig is wie weet hoe deze site+icoon kan verwijderen.
En de 3e vraag is hoe komt het, dat bij sommige cd's met afspelen mijn geluid wegvalt daar ik hem al verscheidene keren opnieuw heb proberen te installeren evenals mijn audio-driver.

3 vragen... Niet echt duidelijk, maar goed..

Eerste vraag: daar doe je niets aan, dat zit in de aansturing van Windows die drivers laadt en daardoor het beeldscherm anders aanstuurt dan DOS. Uit je vraag begrijp ik dat je Windows 95 of 98 hebt, zet dat er voortaan bij, is voor iedereen makkelijker.

Geel bolletje met vraagteken is voor "internationale ondersteuning" Door in > start > instellingen > config.scherm > toetsenbord alle layouts te verwijderen die je niet gebruikt heb je er geen last meer van.

Voor je laatste vraag moet je meer info geven: Wat voor CD-speler, zijn het kopieën die je afspeelt, welke geluidskaart, gebruik je een audiokabeltje van CD-speler naar geluidskaart enz.

software probleem

hallo Tiborv,

sorry ik heb windows 98, een cd speler van liteon dit probleem gebeurt mn. met kopieen die ik afspeel,een geluidskaart van asus en ik heb een kabeltje lopen van de geluidskaart naar de cd/dvd speler.en als software bij de cd speler power dvd.hopelijk is dat voldoende beantwoord

Als het voornamelijk bij kopieën gebeurt zou ik dat eens verder onderzoeken. Slechte kopieën (te snel gebrand enz) veroorzaken dit wel vaker.

software probleem

tiborv,

hoe krijg ik via configuratiescherm de layouts verwijdert om geen achterblijvende icoons te houden in mijn taakbalk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan