softwarevervalsing

• Onderwerp starter Onderwerp starter fokje
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

fokje

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2002
Mijn vrouw wilde gaan printen,maar omdat er geen papier inzat kreeg ze daar 'n melding van. Ze drukte op 'n verkeerde knop op de printer.Nu krijg ik ineens de melding:U bent mogelijk de dupe geworden van softwarevervalsing. Klik nu op Overschakelen naar legitieme software voor meer informatie en om dit probleem te verhelpen. Ik heb 't vermoeden dat 't niks met de printer te maken heeft.
Hoe kan ik dit probleem oplossen en of verwijderen.Rechtsonder bij de klok staat 'n soort van blauwe ster daar staat dan: u bent mogelijk de dupe geworden van software vervalsing.
Ik heb alles legaal. wie weet wat ik moet doen om 't probleem te verhelpen.Alvast bedankt F

doe eens een systeem herstel
hopelijk ben je dan die melding kwijt

Maar dan heb ik kans dat ik andere progr kwijd ben,omdat ik nog nooit 'n hestel punt heb gemaakt.

heb ik ook bij buurman gezien, ik dacht misschien omdat hij een coppie van xp heeft.
ik heb het ook geprobeert te verwijderen, maar gaat niet, en ik heb verder niet in verdiept.
zal wel leuk zijn als iemand weet hoe we die kunnen verwijderen

Ad-Aware heb ik gedaan. Ik heb wel 'n map Windows Genuine Advantage en die staat in: Application Data

Wat gebeurt er als je op dat "Overschakelen naar legitieme software" klikt? Waar kom je dan uit?

ja en dat is spyware.
plaats eens een log www.nucia.nl/forum
even gratis registreren en daar een hijacklog plaatsen.

Hij blijft op 5 groene balkjes hangen,dus geen scan. Linksonder staat gereed.Er gebeurd niks.

fokje zei:
Dan kan ik 'm kopen 134 Euro
'm = Windows?
'm = een ander programma?

Als 'm=Windows, dan hebben we het hier weer gewoon over die Windows Genuine Advantage bizniz en zijn spyware/adware oplossingen niet van toepassing.

Ik heb nog niet helemaal helder wat 'm is.

Hoi !

Blijkt het een melding van Windows te zijn, zou ik even met Microsoft bellen.
Biedt dat geen uitkomst, stuur me dan even een mailtje voor een alternatieve oplossing.

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan