sofware download

Status
Niet open voor verdere reacties.

ibiza

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 apr 2002
Berichten
3.416
wat kunnen ze mij doen (gerechtelijke instanties dan)
als je software heb zonder registatie bv.gedownload van kazaa
moet ik alles in de vuilbak kieperen of val het nog mee als particulier

ze willen mij overdragen dat ik software gedownload en kopies heb
 
Particuliere personen zullen doorgaans met rust worden gelaten. Of heb je de BSA op bezoek gehad?:p

Groetjes,
Bennie
 
Wie willen jou overdragen? Bedoel je dat je provider je aangeeft!?!?!
 
Hallo Ibiza

hallo Ibiza,

Wat bedoel je precies Ibiza? Het downloaden van software of het downloaden van muziek of beide?
Verder, wie wil jou overdragen? Je vrienden, collega's?
Wat betreft de muziek van Kazaa: volgens mij is tot nu toe niemand daarvoor vervolgd en daarvoor veroordeeld.
Wat betreft de software: als je wat programma's op je computer hebt staan waar je niet voor betaald hebt, is dat niet zo erg. Het OM krijgt pas belangstelling voor je als je professioneel bezig bent geweest: d.w.z. als je met verkoop bezig bent geweest.
Ik kan wat duidelijker zijn als je zelf wat duidelijker bent. Maar ik denk dat ik hiermee reeds voldoende gezegd heb.

Nico200
 
Mag toch aannemen dat dit alles nog niet hier van toepassing is, qua muziek dan:
Muziekindustrie krijgt namen kopieerders
Donderdag, 5 juni 2003 - De Amerikaanse muziekindustrie heeft een belangrijke overwinning geboekt. Internetaanbieder Verizon moet de namen van vier abonnees aan de RIAA geven.
Verder lezen: http://www.webwereld.nl/nieuws/15257.phtml
 
hallo allemaal muziek download ik niet ,het gaat over software bv. photoshop 7,illustator,acdsee, partimagic
ook software van twillight, onxy

er is een hevige burenruzie en hij weet er van
nog nooit 1 programma verkocht,aan vrienden geef ik die gewoon
aan buurman nog nooit iets gegeven

krijg je de bbs rap over de vloer
 
ben maar niet bang. Die lui hebben het veels te druk om eenzame particuliertjes aan te klagen. En bovendien, als ze dat zouden doen zouden ze heel internettend nederland voor ht gerecht moeten slepen...
 
Als je buurman zich benadeeld voelt, geef je 'm toch een cd-tje ;)

Bij bedrijven valt meer geld te halen en uiteindelijk verdienen bedrijven aan het gebruik, dus mogen die wel betalen. Als kleine consument moet je die programma's toch ergens uitproberen en leren gebruiken? Zolang je er maar niet aan verdient, anders valt het o.m. onder belastingontduiking en dat is wel een serieus vergrijp in de ogen van de staat.
 
ruzie heeft niets met computers te maken

dus is het geen katastofe moest hij klacht neerleggen
bij politie of rechtbank
heeft mij al voor de rechtbank getrokken voor een hond
dus hij is tot alles in staat ,hij ging mij overdragen
 
Spijtig te horen dat het zo gaat, maar hij kan je weinig maken m.b.t. illegale software. Dat haalt de rechtszaal niet eens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan