Sofware om website te maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

leutjebreedbek

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2009
Berichten
650
Hallo,

Ik gebruik al een tijd Web page maker om een website te bouwen.
nu is dit programma wat verouderd en zoek ik eigenlijk iets in diezelfde richting
maar dan vernieuwder zeg maar.

heb ook wordpress en joomla even gebruikt maar joomla is eigenlijk te groot
en wordpress heeft voor mij de nadeel. weinig themes en overal zit een blog
bij in. en dit hoef ik niet hebben.

iemand die iets gebruikt wat hij/zij mij aan kan bevelen??

groeten
 
Verplaatst van "Overige software" naar "Algemene website vragen"

Wordpress weinig thema's? Die is wel heel sterk, daarnaast kun je binnen Wordpress prima pagina's opmaken.
Als je je er iets in verdiept kun je met alleen HTML en CSS kennis gewoon je eigen thema maken.
 
Laatst bewerkt:
WYsiwyg heb ik ook. Is inderdaad ook zeker handig! Ben ik ook aan het testen. Maardaar mis ik soms opties.

Danku van schagen. Zoek er even een demo van of overleg of we dat gelijk kunnen aanschaffen.

Heb nu wordpress en ik heb heel weinig gratis themas.. nu heb ik 1 maar zoals de menu balk kan ik heen eigen kleur geven en ook niet dat ik een 2e pagina aan jam maken met links een menu daar zit ik mee anders zou ik zeker wordpress laten staan maar daarover kan ik nergens info over vinden..
 
In de map /wp-content/themes vind je het thema terug.

Er is gewoon een CSS bestand dat je aan kunt passen (Ik zou wel een kopie maken van het thema zodat het origineel is bewaard)
Wil je bij bepaalde pagina's het menu aan de andere kant hebben?

Je kunt namelijk een eigen pagina-sjabloon maken op deze manier: https://codex.wordpress.org/Theme_Development#Custom_Page_Templates
Als je dan een nieuwe pagina aanmaakt kun je dit sjabloon uit een lijstje selecteren en dan wordt hij gebruikt voor die pagina :)
 
ik heb het gezien inderdaad maar het wil nog niet echt lukken. moet wordpress eerst wat uitvogelen, maar wil eigenlijk wel verder in wordpress denk ik omdat het me makkelijker lijkt als web page maker of zulke programma's,
alleen zit ik inderdaad nu nog wat met hoe ik zo'n site dan wat aanpas naar eigen wensen. en een bloggedeelte er helemaal vanaf halen omdat ik daar geen belang bij heb.

heb de website even bekeken tha devil maar lijkt me erg moeilijk, ga het wel proberen
 
nu heb ik een gratis theme gedownload wat al erg lijkt op iets wat ik wou. alleen nu krijg ik dit: Fatal error: Maximum execution time of 10 seconds exceeded in /home/a5468171/public_html/wp-admin/includes/class-wp-filesystem-direct.php on line 192 , wanneer ik hem upload. wat zou ik hier aan kunnen doen?
 
Ik gebruik hier dreamweaver cs...echt super programma en met een klein beetje vogelen kun je al een heel eind komen!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan