Soldier Front

Status
Niet open voor verdere reacties.

jony77

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2010
Berichten
157
Hallo,

ik heb sinds kort een nieuwe pc en mijn broertje wilt er Soldier Front op spelen maar Soldier Front werkt er niet op..
Wanneer ik Soldier Front gedownload heb en het opstart blijft het scherm zwart en zie ik mijn muis maar het spel start niet..

Weet iemand wat ik moet doen om het spel te laten werken?

PC Specs:
ATI Radeon HD 6850
AMD Phenom II X2 3.2 GHz
Windows 7 Ultimate 64-bit
 
heey,
Je systeem is beter dan de eisen. Ik denk dat je het spel eens in de compatibiliteitsmodus op moet starten: rechter muisklik op icoontje, eigenschappen, compatibiliteteitsmodus, selecteer windows xp.
 
inderdaad, een hoop games van een jaar oud of ouder draaien niet op windows 7, dan moet je dus even de comp. modus veranderen zoals Andreazzz boven beschreef.
zodat de game afgespeeld wordt alsof je een xp windows hebt als opperating system.

leon
 
inderdaad, een hoop games van een jaar oud of ouder draaien niet op windows 7, dan moet je dus even de comp. modus veranderen zoals Andreazzz boven beschreef.
zodat de game afgespeeld wordt alsof je een xp windows hebt als opperating system.

leon

dat is dus niet waar een heleboel games doen het gewoon zonder compabiliteitmodus op win 7. somige doen het niet en dan kan je dat proberen wat andreazzz al beschreef. en als dat niet werkt verwijderen en installer uitvoeren in compabiliteit modus. en dan het programma zelf ook nog in compabiliteit modus dan heb je ook kans dat ie het doet.
 
dat klopt, je hebt helemaal gelijk. alleen gaat t helaas niet op voor de Codemaster race games, heb daar al van alles geprobeert. als je googelt kom je dit probleem ook breed tegen,
snap niet wat die Codemaster figuren hebben gedaan dat je de games gewoon niet meer kan spelen. geloof dat t niet enkel een windows 7 probleem is, maar een W7 probleem in samenhang
met Windows live dat je nodig hebt om te kunnen spelen. maar dat terzijde...

leon
 
Soldier Front doet het dus nog steeds niet..
Heb al geprobeerd om uit te voeren als administrator maar ik krijg alsnog alleen een zwart beeld.
 
zit er vanaf win7 pro niet een of andere xpfunctie of zo? wat als je die gaat gebruiken.
heb er zelf geen ervaring mee. heb nammelijk homepremium.
 
vrees dat je t dan niet aan de praat krijgt, net zoals al die Codemaster race games die t niet meer doen onder Windows 7,
waardeloos dat operating systems zo veel verschillen dat ze zelfs onder veranderde administrator mode niet meer werken!!

succes
leon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan