soldier of fortune 2 double helix demo

Status
Niet open voor verdere reacties.

joachim

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2007
Berichten
6
heb hulp nodig ik heb een server gemaakt maar ik weet niet hoe ik de munitie van de wapens verhoog en hoe ik hem vind bij source:internet
 
Hallo!

Ten eerste zou ik zeggen koop de hele versie voor 3 euro ofzo :p

Ik heb Sof2 Dh echt misschien wel 4 jaar gespeeld echt geweldig spel.
Om je server te zien (en andere) moet je poorten open zetten met je router.
Ik weetniet of je wel meer munitie kan doen in de demo. in de full version wel iig maar dat weetik zo ff niet meer.
 
Poorten openzetten? onzin.

bij de demo: Moet je bij de optie: Dedicated op Internet zetten. dan zal het spel zich afsluiten (als je een server start) en een console openen. daar kan je onder andere het rcon password instellen en de gravity en speed.
Om dan in je eigen server te spelen gewoon sof op nieuw opstarten en dan zie je je server in de lijst OF bij Internet of bij Local.

voor de ammo is geloof ik een speciaal programmatje, weet even niet meer hoe dat heet.
 
sof 2

wat moet je in het groene scherm typen (datgene er opkomt als ik start server heb gepakt) voor low gravity?
 
Als eerste ff een rcon password maken. Kan je ook ingame de settings veranderen.

rconpassword typhierjepassword

dan voor de low gravity:

rcon g_gravity 50 (het minimale gravity is volgens mij 800 of 900. dan kan je niet meer springen). 0 is uiteraard geen gravity.

rcon g_speed stel hiermee de speed waarmee je loopt in.

rcon dmflags 15 zo schakel je de falldamage uit.
 
waar moet je rconpasswoord typen?(sorry als ik een beetje lastigval)
 
1. Start sof op.
2. Ga naar de server settings.
3. vul in de score limit time limit etc. Je zet Dedicated op INTERNET.
4. STart server, je gaat uit het spel automatisch en je ziet een console met een typveld.
5. typ: rconpassword je eigen password dit hoeft niet, maar het is handig dat als je in je eigen server speelt, je via ~ (console) ook de settings kan veranderen.
 
maarten??? ik heb het nu maar welk programmatje moet je hebben om de ammo te verhogen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan