Soldier of Fortune 2 Double Helix

Status
Niet open voor verdere reacties.

pauzemenu

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2008
Hallo

ik heb vandaag Soldier Of Fortune 2 opnieuw op me pc gezet en wou weer is een potje online spelen. Ik ingelogd op een server en zodra ik in de game kwam kreeg ik allemaal grijze blokken met witte randen te zien. Mijn systeemeisen kloppen ik heb een Geforce 6200 Dus ik verwacht dat het spel het dan ook doet. Maar helaas ik heb al van alles geprobeert wat er op de site staat van het spel maar helaas nog steeds heb ik het probleem. Kan iemand mijn hiermee helpen. Ik heb dit nooit eerder mee gemaakt.

je moet je poorten openen:

http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/routerindex.htm

zoek je router + klik erop
en zoek dan het spel

om in je router menu te komen doe je het volgende

Ga naar start -> uitvoeren
typ daarin cmd en druk op enter
dan krijg je een zwart schermpje, typ daarin ipconfig en druk op enter
vul nu het adres dat bij "Standaardgateway" staat in in je browser, en
vul het wachtwoord gebruikersnaam
in (meestal is gebruikersnaam en wachtwoord admin)
dan moet je normaal een pagina van je router krijgen

Als je vragen hebt, stel ze:)

ik kan me herinderen dat ik vroeger dit spel ook online speelde zonder dat ik me poorten open had gezet en toen had ik nergens problemen mee. Maar dan moet ik even het wachtwoord van de site vinden want het is geen admin. kan het trouwens geen kwaad als ik me poorten open zet?

nee kan niks kwaad, mischien is het wachtwoord 12345
of helemaal geen wachtwoord en gebruikersnaam
of je hoeft alleen pw in te vullen
kijk anders in het boekje van je router

heb me poorten open gezet voor het spel maar helaas ik blijf het probleem houden.

Ik volg even de koppeling tussen witte randen en blokken met portforwarding in een router niet.
Als de forwarding niet goed zou zijn zou je alsnog een goede weergave moeten hebben met eventueel de melding dat er connectie problemen zijn.

Dit lijkt me eerder een videokaart/driver issue.
Heb je dit alleen bij de online games of ook als je single player speelt?
heb je de drivers van je videokaart al geupdated?
Heb je eventuele patches van het spel al geinstalleerd?
Heb je als besturingssysteem XP of inmiddels Vista?

Ik heb dit alleen bij het multiplayer gedeelte, bij de singel player is er niks aan de hand.
ik heb mijn videokaart geupdate met de nieuwste update, ik heb de laatste patch voor het spel erop gezet en helaas het probleem blijft er.
ik gebruik Windows XP

Helaas is het probleem nog steeds zo, ik heb gelezen dat je iets met OpenGL moet doen.
ik heb een Geforce 6200 ondersteund deze dat ook?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan