Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door MisterPPP
je weet blijkbaar veel van sof2 af, dan weet je vast ook wel hoe ik zo hoog kan springen. Ben er al wel achter dat het met highjump.cfg moet maar alleen werkt het niet. Ik heb geen autoexec.cfg en als ik de regel -exec hijump1.cfg aan C:\\Program Files\\Soldier of Fortune II - Double Helix MP TEST\\SoF2MP-Test.exe\". toevoeg dan werkt het ook niet.....
Geplaatst door MisterPPP
Hoi,
ik heb bij sof2 mp vaak last van invalid pk3 files, wat doe ik daar aan? Het is bij een aantal clans en opnieuw installeren van het spel heeft ook niet geholpen
Geplaatst door MisterPPP
jullie hebben btw wel een gave site alleen de namen ben ik nog noooooit tegengekomen..
Geplaatst door MisterPPP
ik heb het probleem opgelost! De fouten van het pk3 zijn te verhelpen door ergens in het menu het downloaden op yes te zetten. Zodra je dan een clan ingaat dan download ie wat en dan doet ie gewoon weer!
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.