soldier of fortune 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterPPP

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2003
Hoi,

ik heb bij sof2 mp vaak last van invalid pk3 files, wat doe ik daar aan? Het is bij een aantal clans en opnieuw installeren van het spel heeft ook niet geholpen

Spel updaten naar de nieuwste versie. Dan ben je meestal van dit probleem af.

Krijg je meldingen en wat staat precies in?? En zo ja, wanneer?

het is bij bepaalde "clans", als je daar mee wil spelen dan geeft ie als ie klaar is om te beginnen invalid pk3 files aan. Tís bij lang niet alle clans btw maar bij degene waar ik meestal speel (nls) geeft ie dat ook aan.

je weet blijkbaar veel van sof2 af, dan weet je vast ook wel hoe ik zo hoog kan springen. Ben er al wel achter dat het met highjump.cfg moet maar alleen werkt het niet. Ik heb geen autoexec.cfg en als ik de regel -exec hijump1.cfg aan C:\\Program Files\\Soldier of Fortune II - Double Helix MP TEST\\SoF2MP-Test.exe\". toevoeg dan werkt het ook niet.....

Geplaatst door MisterPPP
je weet blijkbaar veel van sof2 af, dan weet je vast ook wel hoe ik zo hoog kan springen. Ben er al wel achter dat het met highjump.cfg moet maar alleen werkt het niet. Ik heb geen autoexec.cfg en als ik de regel -exec hijump1.cfg aan C:\\Program Files\\Soldier of Fortune II - Double Helix MP TEST\\SoF2MP-Test.exe\". toevoeg dan werkt het ook niet.....

Daar moet je et ook niet instellen. Ik heb Sof2 niet op me pc staan, dus ik weet verder ook niet hoe dat moet.

Maar over die PK3-files:

Speel je wel met de volledige versie en niet met de demo? Want dan werkt et inderdaad niet.

Als de server de volledige versie draait, dan werken de gedownloade pk3-files niet in de demo. (verschillende engine-versies)

ja het is wel de orginele versie en niet de demo. Dan moet ik het er maar mee doen en misschien gaan de pk3 files vanzelf wel weer weg dan:-). thanx

Geplaatst door MisterPPP
Hoi,

ik heb bij sof2 mp vaak last van invalid pk3 files, wat doe ik daar aan? Het is bij een aantal clans en opnieuw installeren van het spel heeft ook niet geholpen

ik heb geen idee hoe het komt maar ik heb het ook een aantal keren gehad :(
meestal is het spel een keer opnieuw starten al voldoende om het probleem op te lossen .
ook moet je wel even kijken of je de juiste map wel hebt .
een aantal clan's draaien namelijk ook veel custom mappen .
mappen en dergelijke kan je hier vinden www.soffiles.com .

en je volgende vraag om iets hoger te springen .
toets eerst de spring toets en snel erachteraan de buk toets .
op die manier spring je wat hoger en verder .
het heeft wat oefening nodig ;)

succes ermee

[FAIR]T@IP@N

onze clan site ;) >> http://uribo.free.fr/fair2/index.php

welke kratten bedoel je ??? welke map ??
een aantal kan je namelijk wel opspringen met die dubbele toets .

ik heb geen aparte file maar spring op dezelfde als andere :thumb:

sommige gasten springen zo de muur op, nou zo hoog kom ik niet. misschien ff oefenen dan

noems eens een map en plek waar het jou niet lukt en hun wel :)
of gooi er ff een screen op ( ik herken het wel :p )

want als die andere echt tegen een muur opspringen cheaten ze vermoedelijk en draait die server geen punkbuster !!

als je blauw bent bij de jor1 map en je loopt naar rechts vanaf het begin dan kan je door een soort huisje maar ook rechts over de kratten en dan de muur op...

jullie hebben btw wel een gave site alleen de namen ben ik nog noooooit tegengekomen..

Geplaatst door MisterPPP
jullie hebben btw wel een gave site alleen de namen ben ik nog noooooit tegengekomen..

welke servers zit je meestal dan ???
wat is jou naam daar ???

ik had hiervoor een andere naam en andere tag (eigen clan ) namelijk -{>PC<}-$n@kE

ik weet niet of je al een clan hebt maar je kan altijd proberen te joinen .;)
het is een europese clan

verschillende jor1 aangezien ik soms pk3 fouten krijg. en je cla is al vol, tenminste dat staat op je site. ik btw emaaerka

Laten we et maar bij het probleem houden jongens, we dwalen af.

ik heb het probleem opgelost! De fouten van het pk3 zijn te verhelpen door ergens in het menu het downloaden op yes te zetten. Zodra je dan een clan ingaat dan download ie wat en dan doet ie gewoon weer!

Geplaatst door MisterPPP
ik heb het probleem opgelost! De fouten van het pk3 zijn te verhelpen door ergens in het menu het downloaden op yes te zetten. Zodra je dan een clan ingaat dan download ie wat en dan doet ie gewoon weer!

Maar dan is de melding dus iets van ''Could not blabla, try to enable blabla''. Althans, zo is et in Quake3.

Als je die melding exact had vermeld, dan kon je ik de oplossin geven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan