Soldier of Fortune laad sommige servers niet, en opent 1 website niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

DraghinazZo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 jul 2008
Berichten
1
Ik wist niet zo heel erg goed waar ik mijn vraag in moest delen, dus heb ik het maar hier gedaan. Dit leek mij wel de meest toepasselijke sectie.

Ik heb vroeger erg veel Soldier of Fortune online gespeeld, en heb ook nooit problemen gehad met het connecten met een server ofzo. Nu heb ik vandaag Soldier of Fortune opnieuw geïnstalleerd na een erg lange tijd, en wilt het niet meer fatsoenlijk werken.

Om even een algemeen idee te geven, om SoF online te spelen heb je voor de meeste 'normale' servers een programma nodig, genaamd WaX. Dit is een fijn programma, aangezien het hackers tegengaat. Normaal gesproken zou je hiermee jezelf moeten kunnen registreren, en dan in kunnen loggen via het internet.

Nu is mijn probleem, dat mijn pc gewoon normaal internet heeft (wat geen probleem is :p), en alle websites kan openen, BEHALVE www.darkavenger.it (de plek waar WaX heen moet connecten om het te laten werken, en tevens ook om WaX te downloaden). Als ik deze pagina probeer te openen krijg ik een network timeout, alsof de pagina niet bestaat. Buiten het rare feit om dat hij alleen die ene website niet kan openen, kan ik ook nog eens bepaalde servers niet in op SoF. Hij maakt dan totaal geen connectie met de server, ik kan geen spelers in de server zien, ik kan de stats van de server niet zien, en als ik probeer de server in te gaan blijft hij "connecting to x.x.x.x" herhalen. Een teken dat hij geen gegevens van de server ontvangt dus. Het vreemde hieraan is alleen dat dit niet altijd bij dezelfde servers is, maar puur random bij 'drukke' servers (servers waar veel stress op staat in ieder geval). Zo kan ik een server het ene moment wel in, en het andere moment doet mijn pc alsof de server niet bestaat.

Ik weet zeker dat dit niet ligt aan een IP ban of iets dergelijks, want ik ben niet eens in de buurt van dit alles geweest in jaren, en bovendien werkt dit gewoon prima bij de computer van mijn moeders vriend die gewoon op dezelfde router aangesloten staat als mijn computer. Hij kan gewoon de website openen, en gewoon alle servers normaal in.

Nu hoop ik dat er iemand is die dit probleem herkent, en mij ermee kan helpen. Ik ben radeloos, en zeer gefrustreerd als ik dat erbij mag zeggen :p. Alvast bedankt voor de moeite.

PS: Ik heb al geprobeerd om dit te doen zonder mijn firewall/virusscanner aan, en mijn windows firewall staat uit. Hier ligt het allemaal niet aan.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan