Solicitatiebrief generator

Status
Niet open voor verdere reacties.

steefaman

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2008
Hey!

Ik verveelde me een beetje en toen kreeg ik opeens dit idee: maak een solicitatiebrief generator! Dus dat heb ik gedaan en bij deze plaats ik hem hier om te laten testen.

Als er bugs of andere fout(jes) in zitten plaats ze dan AUB hier. Dan kan ik ze verhelpen.

Ik hoop dat het wat is :D

Bijlagen

Ok, leuk gegemaakt. Alleen de tabindex lijkt mij niet dat die in een logische volgorde zit:thumb:

Met het TABINDEX attribuut kan de volgorde bepaald worden, waarmee verschillende onderdelen van een document (hyperlinks, gebieden van een client-side image map en controls van een formulier) de focus kunnen krijgen (geactiveerd kunnen worden) als de gebruiker de tab-toets op het toetsenbord indrukt.
De opbouw is:

<INPUT TABINDEX="waarde">

De waarde mag een positief of negatief geheel getal (integer) zijn.
De normale tab-volgorde is de volgorde waarin de elementen in het document voorkomen. Elementen waarvoor het TABINDEX attribuut gebruikt is, komen voor elementen zonder het TABINDEX attribuut. Elementen met een positieve waarde voor de TABINDEX worden doorlopen van de laagste waarde naar de hoogste waarde. Een element met een negatieve waarde voor de TABINDEX doet niet mee in de tab-volgorde. Hetzelfde geldt voor elementen met het DISABLED attribuut.
Indien het TABINDEX attribuut is opgenomen voor meerdere bij elkaar behorende keuzerondjes (dus met dezelfde waarde voor het NAME attribuut), dan doet in Microsoft Internet Explorer alleen het eerste keuzerondje in de tabreeks mee.

Bron: http://www.handleidinghtml.nl/html/elementen/input.html

Handig:P
Ik heb hem in mij Software Archief gezet!
Nog niet getest maar ga ik zeker doen, kun je na generatie de brief ngh aanpassen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan