solops2

Status
Niet open voor verdere reacties.

erik vos

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2001
Berichten
717
hallo, ik heb van xxx enkele spellen gedownload, maar nou registreer ik daar, dan krijg ik een email, maar dat is alleen van canalmail ofzoiets, geen wachtwoord voor mijn account erin verder, als ik wel een wachtwoord invul met registreren doet hij het ook niet.

HELP!

want zo kan ik niet in het forum om het wachtwoord van de spellen te krijgen.

help plz!

-edit mod-

Als je Google-t, kon je uit op een warez-site, vandaar dat ik de naam heb weggehaald.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
je hebt je toch aangemeld, met een username en wachtwoord, als je die e-mail hebt gekregen, dan moet je volgens mij ff wachten, dan gaat het vanzelf.
 
het is nu idd gelukt, maar omdat ik het wachtwoord ergens anders vandaan heb gehaald...

nu zit ik met een ander probleem, hij begint goed uit te pakken, maar als hij dan klaar is komt de melding dat er niet genoeg ruimte is op de schijf (is wel) en dan alleen NTFS ingedeelde schijven bestanden groter dan 4 gig accepteren. dan klik ik op oke, en de uitgepakte iso is dus weer weg...

hoe zorg ik dat mijn schijf de iso van 4+ gig wel accepteerd?

alvast bedankt

grtz
 
heb je je schijf wel ntfs geformateerd en niet fat32? dit kun je zien door de eigenschappen van de desbtreffende schijf op te vragen, dmv rechtermuisknop op de schijf in deze computer.
 
idd, dat had ik inmiddels al gevonden, en het is allemaal gelukt, thnx

grtz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan