Hoi allemaal ,
Ik weet niet wat ik fout doe maar krijg het niet voor elkaar .
Ik heb 1 hoofdformulier .en hierin heb ik 2 subformulieren
In elke subformulier maar ik in de footer een totaal.
Nu zou ik graag in mijn hoofdformulier de totalen hebben van de 2 subformulieren.
Volgende code gebruik ik
Maar de waarde worden niet opgesteld hij zet ze gewoon achter elkaar .
Heb ook al met haakjes geprobeerd maar bracht ook geen oplossing
Iemand een idee ??
Bedankt
Groetjes
ROmain
Ik weet niet wat ik fout doe maar krijg het niet voor elkaar .
Ik heb 1 hoofdformulier .en hierin heb ik 2 subformulieren
In elke subformulier maar ik in de footer een totaal.
Nu zou ik graag in mijn hoofdformulier de totalen hebben van de 2 subformulieren.
Volgende code gebruik ik
Code:
=[SubFrmFuelUsageEng].[Form].[TXTTotalFuelPrice] + [SubFrmEngUsageDetails].[Form].[TXTTotalPriceServices]
Maar de waarde worden niet opgesteld hij zet ze gewoon achter elkaar .
Heb ook al met haakjes geprobeerd maar bracht ook geen oplossing
Iemand een idee ??
Bedankt
Groetjes
ROmain