• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Som van alle uren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ajangggg

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2007
Beste forummers,

Ik moet jullie helaas weer lastig vallen met een vraag die ik al eens eerder (maar misschien niet hier) heb gesteld, maar door een domme aktie van mijzelf ben ik het bestand met de oplossing kwijt.

Het gaat om het volgende:

Ik wil graag op het tabblad "Periodetotaal" een som van kolom "H" van tabblad "Jaaroverzicht" zien van een periode die ik op tabblad "Periodetotaal" invul.

Wie kan mij nogmaals helpen?

Groeten en alvast bedankt!

Arjan

Bijlagen

Via een search op het desbetreffende forum, moet je normaal in staat zijn je vorige vraag (en dus antwoord) terug te vinden.

Heb ik reeds gedaan en kon hem dus niet terug vinden, vandaar ook mijn opmerking dat ik de vraag misschien wel ergens anders had gesteld.

Arjan

Werkt bij mij op de een of andere manier niet. Ik krijg de melding:

"Sorry, er zijn geen resultaten gevonden. Probeer enkele andere termen."

Groeten Arjan

Dat is hem, bedankt!! Ben nu alleen benieuwd hoe je hem gevonden hebt. Als ik nl. via zoeken de onderste optie gebruik en ik vul ajangggg in dan vind ik alleen maar 2 vragen van mij en daar staat deze vraag niet bij.

Groeten Arjan

Je klikt op je gebruikersnaam, gaat op die manier naar je profiel. En daar heb je de mogelijkheid alle posts van die persoon, en alle topics gestart door die persoon te bekijken.

Op die laatste manier heb ik het gevonden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan