• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Som van getal met tekst

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Oeldere,

Dit is een school opdracht waar de opdracht bestaat dat het getal en tekst in één cel moet staan.
Ik begrijp u volkomen maar als de opdracht uit één cel bestaat moet ik deze zo laten anders is de opdracht niet geslaagd = geen punten.
Hopelijk begrijpt u mij nu wel.
Grtz Jeans

Verklaar u nader ik begrijp u niet na het lezen van de forum regels
Grtz Jeans

Jeans, je opmerking klopt, na het lezen van de forumregels kom ik tot dezelfde conclusie. :o

Op diverse fora zijn schoolopdrachten niet toegestaan.

Los daarvan is het voor het leerproces van jezelf beter, om zelf naar een oplossing te zoeken i.p.v. de vraag door een ander op te laten lossen.

Met de oplossing dat ik nu heb kan ik reeds verder werken en mijn oefening uitbouwen en hoef ik niet te wachten tot dinsdag wanneer de leraar uitleg geeft.
Een beetje zelf studie met hulp van een ander kan nooit slecht zijn denk ik.
Het gemakkelijkste is uiteraard wachten tot de leraar met de oplossing komt en nu een game spellen.
Maar ik probeer de lessen iets voor te zijn en zo gemakkelijker te kunnen begrijpen (ik ben geen genie maar probeer mijn best te doen).
Waarom u mij dit kwalijk neemt begrijp ik niet.
Dit gaat niet over een boek niet lezen en dan de korte inhoud van het internet afhalen.
Grtz Jeans.

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/635119-Voor-huiswerkvragen-afstudeeropdrachten-zie-hier
bedoel je deze regels?

Mijn kennis is bij lange na niet genoeg om iemand bij zijn of haar huiswerk opdrachten echt goed te kunnen helpen.
Voor mij is dit forum puur hobby, en mogelijke oplossingen die ik bij elkaar sprokkel mogen dan wel werken (en soms niet:o) maar of je er ook echt van leert ??
Uiteraard wens ik je succes toe bij je huiswerk en mocht mijn bijdrage jou kennis van excel hebben verhoogt ......:thumb:
Geef alleen in de toekomst aan dat het om huiswerk gaat zodat je niet door mij op een verkeerd spoor gezet kan worden. (door mijn eigen onkunde)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan