Beste forumleden,
Ik ben wel enigzins handig met Excel, maar deze kwestie kom ik echt niet aan uit.
De bedoeling is dat er een som gegeven wordt aan de hand van een aantal criteria.
Voor de managementrapportage is een koppeling gemaakt met een query van de balans en resultatenrekening (= brugstaat). Nu wil ik door enkel de juiste vestiging en maand te selecteren, de som per grootboekomschrijving in het bestand weergeven.
Dus bijvoorbeeld:
Op Frontpage:
Daar is de mogelijkheid middels drop-down boxes om de vestiging te selecteren en de betreffende maand.
Dus vestiging is Utrecht.
Maand is jan-10.
Grootboekomschrijving is "Inventaris".
Nu heb ik in de brugstaat 12 tabs gemaakt (per maand), waar de gegevens in gekopieerd worden.
De vestigingen staan in dit bestand per tab naast elkaar weergeven.
Ik heb 2 bestanden bijgevoegd om het kort te illustreren. Wie kan mij helpen?
Ik ben wel enigzins handig met Excel, maar deze kwestie kom ik echt niet aan uit.
De bedoeling is dat er een som gegeven wordt aan de hand van een aantal criteria.
Voor de managementrapportage is een koppeling gemaakt met een query van de balans en resultatenrekening (= brugstaat). Nu wil ik door enkel de juiste vestiging en maand te selecteren, de som per grootboekomschrijving in het bestand weergeven.
Dus bijvoorbeeld:
Op Frontpage:
Daar is de mogelijkheid middels drop-down boxes om de vestiging te selecteren en de betreffende maand.
Dus vestiging is Utrecht.
Maand is jan-10.
Grootboekomschrijving is "Inventaris".
Nu heb ik in de brugstaat 12 tabs gemaakt (per maand), waar de gegevens in gekopieerd worden.
De vestigingen staan in dit bestand per tab naast elkaar weergeven.
Ik heb 2 bestanden bijgevoegd om het kort te illustreren. Wie kan mij helpen?