Sommige afbeeldingen worden geprint maar 80% niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

MavBaatje

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2011
Beste mensen,

mijn nieuwe HP printer laser jet pro 400 wil ineens de meeste afbeeldingen niet printen. Eerst meende ik dat hij alleen de afbeeldingen print met het kenmerk in tekstregel. Maar nu blijkt dat niet zo te zijn. Ik heb nu veel afbeeldingen van Achter tekst gewijzigd, maar toch worden ze nog niet geprint. Ik begrijp er niets van. Wie wel?? Ik moet een boekwerk van 78 pagina's printen en 80% van de pagina's is nu rijp voor het oud papier.

Bedankt voor het meedenken!

Groet van Maaike

Isoleer eens een pagina waarvan het plaatje niet wordt uitgeprint en stuur die naar

gast0225-helpmij @live.nl

(mailadres zonder spatie)

Bedankt, gast0225. Ik blijf nog tien minuten wakker in dehoop dat je het weet.

Ik had even tijd nodig voor wat testjes ;)

Selecteer alles: tekst, plaatjes, kortom het gehele document en verander het lettertype eens naar Arial, puntgroote 11. Print nu eens een testpagina van het probleemdocument uit.

Laatst bewerkt:
Ja dat werkt. Hoe kan dat? En hoe zorg ik ervoor dat ik met Kartika kan drukken?
Je bent een engel, echt, ik ben je dankbaar.

Groet van Maaike

De letter is niet in Windows geïnstalleerd en daarom niet beschikbaar voor de printer.

Laatst bewerkt:
toch is dat heel gek, want vorige week ging het wel. Kan het zijn dat de letter er niet meer is en dan wordt de tekst wel geprint maar de afbeeldingen blijven deels weg. Ik vind het apart en onlogisch, maar als dat het is, tja, dan zal ik ervoor zorgen dat de letter bij de rest van de fonts komt...

DANK

Ik weet het niet zeker, maar het is het beste dat ik kan verzinnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan