Sommige emails hebben een rare opmaak

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chulo

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2007
Sommige emails hebben een rare opmaak in Outlook 2003

Hallo,
Ik heb een lijstje met gegevens in outlook 2003 bij mij opent hij het netjes onder elkaar (overzichtelijk) en bij een andere gebruiker opent hij het doorelkaar niet overzichtelijk zegmaar.

ik heb gekeken bij het opmaak maar daar is niets te vinden

HLPME PLZ

Bijlagen

• email probleem.JPG
    email probleem.JPG
    43,8 KB · Weergaven: 38
Laatst bewerkt:
Welkom bij de Helpmij!

Ik vermoed dat 't 'm zit in de indeling HTML / RTF / tekst zonder opmaak.
Te vinden bij Extra, opties, emailindeling. Experimenteer er eens mee.

Uit de Help van Outlook:
De berichtindeling wijzigen in HTML, tekst met opmaak of tekst zonder opmaak
Niet alle e-mailtoepassingen zijn gelijk. U moet daarom een berichtindeling gebruiken die wordt ondersteund door de e-mailtoepassing van de geadresseerde. Microsoft Office Outlook beschikt over de flexibiliteit voor berichtindelingen die u voor verschillende situaties nodig kunt hebben. Op basis van de berichtindeling die u kiest, wordt bepaald of u opgemaakte tekst, zoals vette tekst, gekleurde tekst en opsommingstekens, kunt gebruiken en of u al dan niet foto's in een bericht kunt invoegen. Het feit dat u een berichtindeling gebruikt die deze functies ondersteunt, wil nog niet zeggen dat de geadresseerde ze ook daadwerkelijk te zien krijgt. Dat komt doordat sommige e-mailtoepassingen opgemaakte berichten en afbeeldingen niet ondersteunen.

Laatst bewerkt:
Ik heb het geprobeerd maar daar zit het niet in ik heb tekst zonder opmaak geprobeerd HTML en RTF indeling maar ik krijg nog steeds die vage opmaak :confused:

Als hij de email doorstuurt naar mij is het wel goed ik krijg ze netjes op een rijtje.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan