Sommige Hyves Spellen doen het niet ...! ? ! Terwijl eerst wel ..

Status
Niet open voor verdere reacties.

girlieej

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2010
Hoii
Ik heb een vraagje sommige spelletjes bij hyves kan ik nietmeer spelen , ik heb geen idee hoe dat komt en of dat aan mijn computer ligt , eerst kon ik wel gewoon alle spelletjes spelen ik heb adobe flash player en shockwave al gedownload maar er gebeurt nog steeds niet , andere spelletjes doen het weer wel op die site terwijl eerst alles het deed , het is ook niet voor tijdelijk zo want heb het al een paar x geprobeert en kreeg dan steeds wit beeld bij het spel , het laad dus nietmeer.. iemand die mij kan helpen hiermee.. ? groetjes,,

ja, als je die gebruikt kun je even proberen of het in een andere browser (google chrome, opera, firefox, safari, etc) wel werkt

eerst moet je een browser kiezen, ik vind google chrome fijn werken en het is simpel te besturen en simpel te installeren en dat installeer je door hier te klikken, daarna kom je op een site terecht, daar klik je op Chrome nu downloaden, dan zorg je dat onder die tekst allebei de vinkjes uitgeschakeld zijn, daarna klik je op Accepteren en installeren, daarna zal hij misschien vragen of je het programma wilt uitvoeren en of je het wil laten toe staan wijzigingen aan de computer aan te brengen, klik altijd ja of accepteren, daarna zal er een balkje tevoorschijn komen waar staat chrome installeren en dat laat je doorgaan, als hij klaar is zal hij automatich google chrome starten en kun je naar hyves

maar waarom deden die spellen het eerst dan wel en moet ik er nu iets speciaals voor downloaden ik had ook gehoort dat google chrome in de weg zat en dat ze dat moesten verwijderen om weer spellen te kunnen spelen ..dat las ik ergens anders..

waarom de spellen het eerst wel deden en nu niet weet ik niet alleen internet explorer 9 is een programma waarmee je op internet kunt net als google chrome en er is grote kans dat hij in google chrome wel werkt
als het niet werkt kun je het altijd weer verwijderen

Maar dan heb ik weer hulp nodig bij het verwijderen ervan haha:P ,, oke ik ga het proberen.. Lets See :)

er gebeurt nog steeds niks hoe kan ik het weer verwijderen ,, sommige spellen doen het wel dat is best wel vaag

het verwijderen doe je door bij start in te typen chrome, daarna staat er google chrome verwijderen, daar moet je op klikken en dan kun je hem weer verwijderen

miss is er iets veroudert of uitgeschakelt per ongeluk ofzo .. eerst deden die spellen het wel .. in het begin dus het moet kunnen

het kan misschien de compitabiliteitmodus zijn, klik met de rechtermuisknop op internet explorer en klik op eigenschappen, klik dan boven op compitabiliteit en zorg dat er geen een vinkje is uitgeschakeld

moet het ingeschakelt zijn ? er staat bij mij bij compatibiliteit er kan voor dit programma geen compatibiliteitsmodus worden ingesteld omdat het programma deel uitmaakt van deze versie van windows

dan is dat ook niet het probleem, dan weet ik ook niet hoe je het op moet lossen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan