Sommige Hyves Spellen doen het niet ...! ? ! Terwijl eerst wel ..

Status
Niet open voor verdere reacties.
En heb je op een andere computer al geprobeerd of het daar ook niet werkt?

Laatst bewerkt:
Nee dat nog niet , maar denk wel dat het aan de mijne ligt.. Een andere vraag waarom doet remote assistance het niet?[/COLOR]

Welke remote assistance? En misschien is het een beter idee om de kleur gewoon zwart te laten. Grotere kans dat meer mensen je helpen als je het mij vraagt. ;)

Die wáár standaard opstaat? Op de computer?

@girlieej
Maak er geen slow-chat van want dan wordt het topic onoverzichtelijk en ben ik genoodzaakt in te grijpen.
Geef zoveel mogelijk info door omtrent je probleem zodat de helpers er niet alles uit moeten trekken.

img0243.jpg deze hulp op afstand bedoel ik hoop dat het plaatje het doet, die er gewoon normaal al opstaat die je er niet op hoeft te zetten. Er staat dan bij er kan geen verbinding worden gemaakt de persoon die u mogelijk probeert te helpen, heeft hulp op afstand mogelijk afgesloten of er is een probleem met het netwerk

Wat is er met Java.. ? Ik heb de updates van Java gewoon geinstaleerd ..

Nee er staat geen error. Nee alleen sommige doen het niet andere wel. Maar eerst deed alles het ..

Ik ben in mn logboek aan het kijken , daar heb ik wel wat fouten misschien heeft dat ermee te maken Foutmelding: De sessie Circular Kernel Context Logger is niet gestart met de volgende fout 0xC0000035

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan