Sommige internet-pagina's starten niet meer..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Regiotap

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2007
Beste forummers,

door een probleem met mijn Internet ben ik via een vriend hier terecht te komen. Die vertelde dat ik hier met mijn problemen terecht kon, en dat ze in de meeste gevallen opgelost konden worden. Dus vandaar dat ik nu mijn probleem hier ga posten. :)

Ik ben een grote fan van zo'n beetje alles wat met autosport te maken heeft. Vandaar dat ik regelmatig eens een bezoekje breng aan dit soort websites. Echter heb ik nu al drie dagen last dat bij mij de websites www.autosport.com en www.itv-f1.com (Het vreemde is dat www.itv.com het wel doet) niet meer werken. Zowel in IE als in Firefox niet. Andere sites werken allemaal prima.

Deze websites doen het bij anderen wel, dus ligt het aan mijn computer. Aangezien ik niks anders doe dan alleen berichtjes lezen, kan ik mij ook niet voorstellen dat ik daar geblokt ben.

Inmiddels heb ik dit weekend de meeste spyware-programma's laten lopen. Via Hitman-Pro, maar ook via AVG anti-spyware waar ik in een ander topic wat over gevonden heb. Maar dit zonder resultaat. De sites werken hier nog steeds niet.

Ikzelf heb een draadloze ADSL verbinding via Hetnet, en gebruik een McAfee virusscanner en firewall. Wellicht dat hier aan ligt, maar ik heb hier nog niks kunnen vinden.

Kent één van jullie wellicht dit probleem, en weet iemand hier een oplossing voor?

Ik hoor het graag:) En natuurlijk alvast heel erg bedankt!

Het ligt niet aan jouw computer, denk ik. Bij mij werken die pagina's ook niet. Zowel met IE als met Opera kom ik er niet op. Ik heb een abonnement bij Planet en gebruik Kasperky Internet Security. Geen idee waar het aan kan liggen als de pagina's bij anderen wel laden.

Laatst bewerkt:
Hmm, dan weet ik al iets meer dat het wellicht niet aan mijn computer ligt. :)

Ik dacht in eerste instantie dat de site gewoon offline was, maar via een Internet-pagina waar via RSS de laatste headlines verschijnen, zag ik dat de site nog wel actief was.

Zal dit probleem vanzelf oplossen, of is het nog altijd handig om even naar mijn provider te mailen of te bellen?

regiotap

Hallo regiotap,

ik weet niet of jouw provider hetzelfde probleem heeft als de mijne, maar ik kan bepaalde websites ook niet bereiken. Ik heb kpnplanet.........InternetPlusBellen. Het is bekent bij de KPN dat het probleem bij hun ligt. Wel heb ik via een ander forum een link gekregen die enigszins toegang geeft. Erg traag en niet volledig werkzaam, maar misschien voor jou wel.

http://www.freewebproxy.net/

Proberen kan geen kwaad denk ik.? succes.

Hoi !

@Regiotap: Beide site's werken hier prima onder Firefox.

Heb je alle cookies en geschiedenis verwijderd ?

Greetz,

Harry.

Hallo regiotap,

ik weet niet of jouw provider hetzelfde probleem heeft als de mijne, maar ik kan bepaalde websites ook niet bereiken. Ik heb kpnplanet.........InternetPlusBellen. Het is bekent bij de KPN dat het probleem bij hun ligt. Wel heb ik via een ander forum een link gekregen die enigszins toegang geeft. Erg traag en niet volledig werkzaam, maar misschien voor jou wel.

http://www.freewebproxy.net/

Proberen kan geen kwaad denk ik.? succes.

Via deze site kan ik inderdaad wel de pagina's laden. Alleen duurt het inderdaad wat langer dan normaal.

Maar bedankt voor deze link. :)

Hoi !

@Regiotap: Beide site's werken hier prima onder Firefox.

Heb je alle cookies en geschiedenis verwijderd ?

Greetz,

Harry.

Ja, alles heb ik verwijderd. Ook via spyware programma zijn diverse cookies etc. verwijderd.

Inmiddels doen alle websites het op de normale manier weer.

Vanmiddag schijnt het internet hier een tijdje uit gelegen te hebben.

Probleem vanzelf opgelost dus.

Bedankt in ieder geval voor de hulp en tips. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan