Ik kan sommige pagina's niet meer oproepen, zoals nu.nl maar ook mijn webmail van tele2 krijg ik niet meer 
Als ik in de adresbalk tele2.nl oproep geeft ie aan :
De webpagina kan niet worden weergegeven
Meest waarschijnlijke oorzaken:
Uw computer is niet met internet verbonden.
Er zijn problemen op de website opgetreden.
U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt.
Mogelijke acties:
Controleer de internetverbinding. Probeer een andere website te bezoeken om er zeker van te zijn dat de computer met internet is verbonden.
Geef het adres opnieuw op.
Via google kan ik er wel opkomen, kan ik ook bij de pagina 'webmail' of 'mijn tele2' komen maar als ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord invoer krijg ik opnieuw de betreffende melding
Ik heb mn pc al een keer helemaal opgeschoont, cookies verwijderd enzo, heeft niet geholpen. Ook heb ik internetfix laten draaien heeft ook niet geholpen.
Toen las ik op internet ergens dat je de DNS servers van UPC kan wijzigen (ipv automatische dns servers aanbieden, bepaalde nummers ingeven. Ook dit helpt niet.
Wie oh wie kan mij helpen?? Ik wil graag mn mail lezen

Als ik in de adresbalk tele2.nl oproep geeft ie aan :
De webpagina kan niet worden weergegeven
Meest waarschijnlijke oorzaken:
Uw computer is niet met internet verbonden.
Er zijn problemen op de website opgetreden.
U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt.
Mogelijke acties:
Controleer de internetverbinding. Probeer een andere website te bezoeken om er zeker van te zijn dat de computer met internet is verbonden.
Geef het adres opnieuw op.
Via google kan ik er wel opkomen, kan ik ook bij de pagina 'webmail' of 'mijn tele2' komen maar als ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord invoer krijg ik opnieuw de betreffende melding
Ik heb mn pc al een keer helemaal opgeschoont, cookies verwijderd enzo, heeft niet geholpen. Ook heb ik internetfix laten draaien heeft ook niet geholpen.
Toen las ik op internet ergens dat je de DNS servers van UPC kan wijzigen (ipv automatische dns servers aanbieden, bepaalde nummers ingeven. Ook dit helpt niet.
Wie oh wie kan mij helpen?? Ik wil graag mn mail lezen